Skip to main content

Campania Gândul pentru britanici, nominalizare la Cannes. Ce alte agenţii au mai fost nominalizate

 
campanie gandul
campanie gandul

campanie gandul

Publicitate

Campania-răspuns a Gandul.info pentru britanicii îngrijoraţi că ţara lor va fi invadată de români a fost nominalizată la festivalul de creaţie Cannes Lions. Campania, semnată de GMP şi Webstyler, este considerată una dintre cele mai tari ale anului şi a primit două nominalizări în cadrul secţiunii PR a festivalului.

Paginademedia.ro prezintă în continuare ce alte agenţii de publicitate au primit nominalizări în prima zi a festivalului de creaţie.

McCann are nominalizări la secţiunile direct, promo&activations şi media cu campania pentru Vodafone, „Biblioteca digitală”. Tot la media, McCann are o nominalizare pentru campania Doncafe Live Radio Vending Machine.

Leo Burnett a intrat în cursa pentru un premiu în cadrul promo&activation cu o campanie pentru Gazeta Sporturilor.

Graffiti a primit câte două nominalizări la press şi outdoor pentru campania „Fii propriul tău şef”, realizată pentru Capital în luna aprilie.

Biblioteca-digitala-adhugger-1
Biblioteca digitala Vodafone - Sursa foto; AdHugger

business_man_aotw

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Raluca Raluca
    Eu zic ca e GMP. Gandul e cu promovarea:)

Trimite un comentariu

sus