Skip to main content

1 Iulie. Cum s-au împărțit bugetele telecom de publicitate pe televiziuni

 

televizor

Publicitate

TELECOM PE TV. Grupurile Pro TV S.A și Intact au beneficiat de cele mai mari volume de publicitate din partea companiilor de telecomunicații, în prima parte a acestui an. Kanal D a reușit să taie o „felie” de 7% din bugetul „Comunicații”, cea mai dinamică și mai bogată categorie în publicitatea TV, scrie Forbes.
Pro TV S.A. a livrat operatorilor telecom 38.371,5 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2013.
Volumul de audiență este cu 14,4% mai mic decât cel din aceeași perioadă a anului trecut și reprezintă 46,1% din bugetul total de GRP-uri obținut de această categorie.
Grupul Intact (Antena TV Group și Antena 3) a furnizat 26.403,6 GRP’30 pe targetul comercial, cu 16,6% mai multă audiență decât în 2012. Volumul livrat anul acesta reprezintă 31,7% din bugetul total al operatorilor telecom.
Astfel, Pro TV S.A. și Intact au atras în total 77,8% din bugetele de comunicare investite de telecom pe piața TV.
Cum s-au împărțit bugetele telecom de publicitate pe televiziuni


EMISIUNE NOUĂ LA B1TV. Agrikultura, nouă emisiune care s-a lansat pe B1 TV, pe 29 iunie, de la ora 18:00, prezintă "anevoiosul drum al agriculturii românești de la Grânarul Europei la Politica Agricolă Comună", scrie HotNews.ro.
Timp de două ore, Laurențiu Botin, fost realizator de talk show-uri la TV Bacău, va dezbate, live, în studioul B1 TV, subiecte legate de tot ceea ce înseamnă hrană: drumul parcurs de la producătorul agricol, procesator și, în final, consumator.
Emisiunea va fi structurată în trei părți, aceea care va avea cea mai mare întindere fiind discuția pe teme agricole de actualitate, apoi o rubrică de curiozități din acest domeniu și ultima va fi o dezbatere pe teme de nutriție - ce și cât mâncăm, cât de sănătos, cum slăbim etc.
"Agrikultura", singura emisiune dedicată 100% agricultorilor români, de sâmbătă pe B1 TV


FIAT, ACȚIONAR MAJORITAR CORRIERE DELLA SERA. Fiat va deveni cel mai mare acţionar al influentului ziar italian Corriere della Sera, cu o participaţie de 20% la compania-mamă RCS Mediagroup, care va finaliza săptămâna viitoare o majorare de capital de 400 milioane euro, în contextul veniturilor şi profitului în scădere, scrie Mediafax.

Producătorul auto de la Torino îşi va dubla participaţia la RCS Mediagroup la 20% după încheierea majorării de capital, a anunţat Fiat într-un comunicat publicat duminică, preluat de Financial Times.
Fiat controlează şi La Stampa, un alt ziar de largă circulaţie în Italia.
Fiat devine cel mai mare acţionar al ziarului Corriere della Sera


GENERAL AMERICAN, SUSPECTAT DE SCURGERE DE INFORMAȚII. Un general american de rang înalt aflat la pensie este suspectat că ar fi la originea scurgerilor de informaţii despre un atac cibernetic al Statelor Unite împotriva Iranului în 2010, a anunţat joi televiziunea NBC News, scrie Mediafax.

Citând surse judiciare anonime, NBC News a anunţat că generalul de Marină James Cartwright a fost avertizat în legătură cu deschiderea unei anchete împotriva sa pentru că ar fi divulgat detalii despre un atac american cu ajutorul unui virus informatic Stuxnet împotriva instalaţiilor iraniene.
Generalul Cartwright, în vârstă de 63 de ani, este fostul număr doi în Statul Major al armatei.
General american, suspectat de scurgeri de informaţii privind un atac informatic împotriva Iranului

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu