Skip to main content

10 Iulie. Piața de media și divertisment din România, a treia ca dinamică din regiune

 

televizoare

Publicitate

STUDIU. Piața de media și divertisment din România va înregistra al treilea cel mai rapid ritm de creștere din Europa Centrala și de Est cu o rată medie anuala de creștere de 7,7% (CAGR) până în 2017, arată cea de-a 14-a ediție a raportului PwC Entertainment and Media Outlook, scrie DailyBusiness.ro.

Piețele cu cea mai rapidă creștere din regiune rămân Turcia (11,4% CAGR) și Rusia (10,1%), în vreme ce Ungaria (5,5%), Republica Ceha (5,1%) și Polonia (3,2%) vor înregistra rate mai mici de creștere decât România. Cu toate acestea, România va rămâne cea mai mică piață de media și divertisment din regiune ca volum.
Piata de media si divertisment din Romania, a treia cea mai dinamica din regiune


POSIBILĂ REVENIRE. Televiziunea publică din Grecia ar urma să reînceapă să difuzeze programe din această săptămână, la aproape o lună de la închiderea intempestivă a posturilor publice ERT, scrie Mediafax.

Anunţul a fost făcut de ministrul responsabil de audiovizualul public din Grecia, Pantelis Kapsis, la o emisiune a unui post de radio din Atena, în care oficialul a răspuns unor întrebări legate de reluarea emisiei televiziunii publice, care a fost închisă pe 11 iunie.
Va fi vorba despre o grilă de programe temporară, până la înfiinţarea noii societăţi care va gestiona audiovizualul public din Grecia. Această societate ar urma să fie înfiinţată în toamnă.
Televiziunea publică din Grecia şi-ar putea relua emisia în această săptămână


12 TELEVIZIUNI ÎN ACELAȘI TIMP. UPC România a anunţat lansarea unui nou serviciu interactiv, Zone Tematice, disponibil tuturor clienţilor de televiziune digitală care deţin un media-box, prin intermediul căruia pot fi urmărite simultan 12 televiziuni, scrie Mediafax.

Aplicaţia vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc să nu piardă nimic din conţinutul TV preferat. Aceştia pot urmări simultan, într-un singur ecran, 12 televiziuni şi pot alege uşor programul care îi interesează, direct din aplicaţie.
UPC a lansat aplicaţia interactivă Zone Tematice, prin care pot fi urmărite simultan 12 televiziuni


COMUNICARE DIPLOMATICĂ. Fostul events & social media manager al Ambasadei Britanice din România, Andreea Hanganu (foto), alături de Andra Alexandru care lucrează în mediul diplomatic, au lansat DigitalDiplomacy.ro, platforma de comunicare digitală dedicata sectorului public din România.

Cele doua își propun să scrie informații relevante prezentate sub formatul unui blog, oferind acces la mijloace de pregătire a resurselor umane și consultanță specializată în gestionarea corectă și eficientă a comunicării online.
Două tinere cu experiență în mediul diplomatic lansează prima platformă de comunicare digitală dedicată sectorului public


ȚĂRANUL ȘI KANAL D. Kanal D este a doua televiziune cea mai urmărită în mediul rural, după Pro TV. În prima jumătate a anului, 469.000 de persoane distincte, din sate și comune, au urmărit, în prime time, cel puțin un minut programele Kanal D, scrie Forbes România. Aproape 58% sunt femei, cea mai mare cotă procentuală dintre marile televiziuni.

În primul semestru al acestui an, Kanal D a avut o audiență medie de 429.000 de telespectatori pe minut în mediul rural (5% rating). Audiența medie a fost cu 150.000 de români mai mare decât cea din aceeași perioadă a anului trecut. Este cel mai mare câștig de audiență obținut de vreo televiziune în mediul rural, în acest an. Cauza? Serialul de mare succes „Suleyman Magnificul”.
Viața televiziunilor la țară: Kanal D


CINE ÎȘI FACE PUBLICITATE LA TV. Compania de bunuri de larg consum Unilever a fost cel mai mare consumator de publicitate TV în primele șase luni ale acestui an. În topul primilor 10 clienți publicitari pe TV, doar trei au avut un consum de reclame mai mic decât anul trecut.

În prima jumătate a acestui an, majoritatea marilor companii care investesc în publicitatea TV au înregistrat creșteri ale vizibilității pe televiziune față de prima parte a anului trecut. Asta înseamnă expunere mai mare pentru clienți, dar bani mai puțini pentru stațiile TV, pentru că prețurile n-au crescut pe piața TV (cu excepția Pro TV). Campaniile de promovare pentru brandurile companiei Unilever au acumulat 49.692 puncte de audiență – all urban (Gross Rating Point – GRP’30).
Topul celor mai mari investitori în publicitatea TV – semestrul I 2013


LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu