Skip to main content

8 Iulie. Televiziunile de filme ale Realitatea Media, în pericol să îşi piardă licenţele de emisie

 

Rocky-4-Sylvester-Stallone-2

Publicitate

FĂRĂ EMISIE. CineStar, ActionStar şi ComedyStar - televiziunile de filme ale Realitatea Media - sunt în pericol de a-şi pierde licenţele audiovizuale, întrucât şi-au întrerupt emisia mai mult de 90 de zile, Consiliul Naţional al Audiovizualului urmând să analizeze situaţia lor într-una din şedinţele viitoare, scrie Mediafax.

Cele trei canale de filme ale grupului, pe atunci Realitatea - Caţavencu au primit în 25 septembrie 2008 licenţe audiovizuale de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
Ele au fost lansate ca un pachet de televiziuni premium, sub denumirea "CineStar".
Televiziunile de filme ale Realitatea Media, în pericol să îşi piardă licenţele de emisie


AUDIENȚA RURALĂ. În perioada 1 ianuarie – 30 iunie a.c., Pro TV, Kanal D, Antena 1 și Acasă TV au fost programele TV cele mai vizionate în mediul rural, în prime time (orele 19 – 24). Canalul public TVR 1 ocupă locul șase în topul audienței generale la sate, potrivit unei analize Forbes România.

Pentru companii, oamenii din rural nici nu există, cel puțin în sondaje, deși ultimul recensământ arată că 9.262.641 de persoane locuiesc în sate și comune, adică 46% din populația țării. Liderul audienței la sate este Pro TV care, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, a fost urmărit, în prime time, de o medie de 614.000 de persoane pe minut (7,2% rating rural).
A doua televiziune cea mai urmărită a fost Kanal D, cu o audiență medie de 429.000 de țărani pe minut (5% rating). În „universul” satelor și comunelor, Kanal D s-a aflat în fața televiziunii Antena 1, care ocupă, de obicei, locul doi în mediul urban și la nivel național. Antena 1 are o audiență medie de 333.000 de persoane pe minut (3,9% rating).
Televiziunile cu cele mai mari audiențe în sate și comune


PROBLEME CU THE VOICE. Emisiunea de talente muzicale The Voice riscă să rămână fără membrii juriului, după ce artista Jessie J a plecat. Tom Jones, Will.i.am şi Danny O’Donoghue nu au semnat contractele pentru următorul sezon.

Jessie J a justificat că vrea să-şi dedice timpul promovării noilor piese printr-un turneu internaţional, potrivit cotidianului „The Independent“.
Showul „The Voice“ din Marea Britanie, ameninţat după ce cântăreaţa Jessie J şi-a dat demisia


MAI PUȚINE TELEVIZIUNI LOCALE. Consiliul Național al Audiovizualului a retras joi, 4 iulie a.c., două licențe: TVS Oradea (SC Fastpromo SRL) și Regio TV Sfântul Gheorghe (Asociația Pro Regio Siculorum) din cauza întreruperii programului mai mult de 90 de zile din motive tehnice sau mai mult de 96 de ore din orice alte cauze, scrie Forbes România care citează Media Expres.

Pe lista televiziunilor care și-au încetat emisia mai figurează alte 16 posturi, dar deciziile CNA de retragere a licențelor nu au putut fi luate din cauza lipsei de cvorum a Consiliului.
În rândul televiziunilor cu 90 de zile de întrerupere a emisiei din motive tehnice (conform Serviciului Inspecție al CNA) se află și șapte licențe TV și radio aparținând companiei Realitatea Media SA: Realitatea TV din Râmnicu Vâlcea, Realitatea TV Focșani, Radio Guerrilla Sibiu, Radio Guerrilla Turnu Măgurele, Actionstar București, Comedystar București, Cinestar București (ultimele trei fiind televiziuni Pay-TV).
Criza își arată colții și pe piața TV: 18 televiziuni din provincie s-au închis


AMBASADELE PROTESTEAZĂ. Preşedinţii Federaţiei Europene a Jurnaliştilor şi Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor, Mogens Blicher Bjerregård şi Jim Boumelha au transmis marţi, 2 iulie 2013, tuturor membrilor afiliaţi, precum şi autorităţilor române, rezoluţiile adoptate cu unanimitate de voturi de către reprezentanţii celor peste 600 000 de jurnalişti din întreaga lume prezenţi la Congresele FEJ şi FIJ din lunile mai şi, respectiv iunie a.c., împotriva abuzurilor săvârşite de administraţia Radioului Public condusă de Ovidiu Miculescu, potrivit EVZ.

Rezoluţia Congresului Mondial al Jurnaliştilor solicită reprezentanţilor FIJ şi FEJ din cele 134 de ţări membre să protesteze la ambasadele României din străinătate împotriva practicilor antisindicale ale conducerii Societăţii Române de Radiodifuziune împotriva propriilor angajaţi şi ai reprezentanţilor Sindicatului Unit al Salariaţilor Radio România, fapte care încalcă Convenţiile Organizaţiei Internaţionale a Muncii, directivele europene din domeniul mass-media, drepturile omului şi drepturile muncii.
Federaţia Europeană a Jurnaliştilor împreună cu Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor au declanşat protestele împotriva abuzurilor din Radioul Public de la Bucureşti 


OPERAȚIUNEA BANI PENTRU LIKE-URI. Departamentul de stat al SUA a cheltuit o sumă uriașă pentru o campanie de publicitate în scopul obținerii de like-uri pe Facebook, sub conducerea fostului secretar Hillary Clinton, potrivit DailyBusiness.ro.

Campania s-a desfășurat în perioada 2011 - martie 2013 și a avut ca scop creșterea numărului de fani pe Facebook de la 100.000 la mai mult de doua milioane, potrivit unui raport al inspectorului general. Pentru a atinge acest țel au fost cheltuiți 630.000 de dolari.
Suma uriasa platita de departamentul de stat al SUA pentru like-uri pe Facebook


LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu