Skip to main content

Articolul cu acuzația de plagiat a lui Victor Ponta a dispărut de pe site-ul de știri al TVR

 

captura articol
În locul articolului care dezvălui plagiatul lui Victor Ponta apare doar o pagină cu titlul test. Captură: Paginademedia.ro

Publicitate

UPDATE. Dispariția articolului cu plagiatul lui Victor Ponta de pe site-ul TVRnews.ro a fost cauzată de o eroare tehnică, au spus reprezentanții TVR într-un punct de vedere trimis paginademedia.ro. Întreaga poziție, în articol.

Prima știre despre acuzația de plagiat a premierului Victor Ponta, publicată în exclusivitate de tvrinfo.ro, a dispărut de pe site, după cum a semnalat Mona Dârțu, fostă șefă a diviziei de Interactive a TVR, pe pagina sa de Facebook.

Textul din 18 iunie 2012 nu mai există, iar în locul lui a apărut doar o pagină cu titlul "test", fără niciun articol, după cum se poate vedea aici: http://www.tvrinfo.ro/victor-ponta--acuzat-de-plagiat--exclusiv-documentele-pe-care-s-a-bazat-ancheta-nature-com_17447.html.

Postarea a dispărut inclusiv de pe pagina de Facebook a TVR Info, rămasă în paragină după ce, la începutul acestui an, TVR Info a devenit TVR News. 

Articolul despre plagiatul lui Victor Ponta a fost prilej de mare scandal la postul public și a fost motivul pentru care secția de online a televiziunii publice a fost desființată.

Radu Călin Cristea, președintele interimar al TVR la momentul respectiv, a apostrofat-o pe Mona Dîrțu pentru că a dat pe site (fără să se consulte și cu el) știrea cu acuzațiile de plagiat.

După numirea noului președinte Claudiu Săftoiu, a urmat o altă mutare: controlul editorial al site-ului a trecut la Monica Ghiurco. Urmare a acestei mișcări, la mijlocul lunii iulie, Mona Dîrțu și-a dat demisia. "Am decis să plec din TVR mai repede decât anticipam: nu mai am dreptul de a lua decizii editoriale pentru noile site-uri ale TVR (adică tvrinfo.ro, tvrplus.ro, tvr.ro și site-urile de eveniment) – așa că am solicitat întreruperea contractului de muncă", explica ea.

Imediat după numirea Monicăi Ghiurco la coordonarea tvrinfo.ro a urmat o decizie după care Teodor Tiță (redactorul șef al site-ului) și Alexandra Bădicioiu (redactor șef adjunct) au decis să intre în concediu, după cum paginademedia.ro a relatat AICI. Care era decizia? Site-ul TVRinfo.ro nu mai avea dreptul să realizeze materiale proprii în timpul campaniei pentru referendum. În august 2012, colaboratorii site-ului au fost restructurați.

„Dispariţia unor articole are la bază motive tehnice şi a fost cauzată de schimbările succesive ale domeniului site-ului de ştiri al TVR”, au declarat reprezentanții TVR într-o precizare trimisă paginademedia.ro.

„Astfel, transferul conţinutului de ştiri de pe tvr.ro pe tvrinfo.ro (mai 2012), apoi de pe tvrinfo.ro pe tvrnews.ro (noiembrie 2012), urmată de schimbarea adresei din tvrnews.ro în stiriletvr.ro (aprilie 2013), a făcut ca zeci de articole să se piardă pentru moment”, au mai spus reprezentanții postului public.

Până la recuperarea tuturor articolelor, cititorii pot vizualiza articolul accesând: http://m.stiri.tvr.ro/article/17447 şi http://stiri.tvr.ro/test_17447_video.html#view.

Citește și:

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce ati vrea? Sugatorii astia de bani publici din TVR atata sunt de vertical in prezentarea stirilor precum Cocosatul de la Notre Dame.
  • pai e din ce in ce mai evident ca TVR devine o televiziune puternic subordonata plus are niste programe submediocre da Saftoiu ce coace la soare pe bani publici dar nimanui nu-i pasa nimeni nu reactioneaza.

Trimite un comentariu