Skip to main content

SpotON. Durex dă ritmul. Cosmote vorbește despre cărți de vizită

 

Capturaţi ecranul complet 18.07.2013 165847.bmp
NOUTĂȚI. Patru spoturi noi au fost lansate miercuri pe TV: Durex, Cosmote, Beck's și un Program Operațional.

Publicitate

Rubrica PaginademediaSpotON este realizată cu sprijinul agenției de monitorizare Alfa Cont.

  • Beck's lansează o promoție „tradițională” după modelul „trimiteți codul de sub capac sau de sub cheița dozelor”. În cadrul campaniei, marca de bere are și o etichete noi.
  • Noul spot Durex este unul simplu: două pick up-uri pe care rulează două discuri vinil, unul feminin, altul masculin, fiecare în ritmul lui.
  • Cosmote Business face o analiză a personalităților în funcție de...cărțile de vizită: după culori, font, calitatea hârtiei ori textură.

Spoturile noi, obținute cu sprijinul agenției Alfa Cont:

Beck's 

Cosmote Business

Durex

Program Regio

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu