Skip to main content

SpotON. Mihai Dobrovolschi, în căutarea ideilor trăznite

 

Capturaţi ecranul complet 29.07.2013 172710.bmp

Publicitate

Mihai Dobrovolschi este imaginea Grolsch în noua campanie care îi provoacă pe băutorii de bere la reutilizarea într-un mod cât mai creativ a sticlelor Grolsch.

Paginademedia.ro vă prezintă, la rubrica SpotON, cele mai noi reclame care au apărut în weekendul care a trecut.

Rubrica PaginademediaSpotON este realizată cu sprijinul agenției de monitorizare Alfa Cont.

 

  • Grolsch lansează prin intermediul lui Mihai Dobrovolschi o provocare pentru băutorii de bere: utilizarea cât mai creativă a sticlelor de Grolsch.
  • Danone lansează un nou sortiment de iaurt grecesc, Oikos. Produsul este prezentat de Nikos, un grec cu accent simpatic.
  • Focus Sat încearcă să meargă pe emoție într-un spot care vorbește despre relația dintre părinți și copii. Pe scurt: părinții vin cu zacusca și alte alimente, copiii ar trebui să vină cu o antenă Focus Sat.
  • Lidl a lansat trei noi spoturi publicitare. Unul îi are în centru pe Petrișor și pe Andra care discută despre carnea de iepure.

Reclamele, cu sprijinul agenției de monitorizare Alfa Cont:

AdePlast - Uriașul

Oikos

Focus Sat

Grolsch

Lidl - Andra și Petrișor

Mol benzinărie - Alegerile

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • acum stiu de ce nu voi cumpara grolsch.
    nu cred ca dobrovolski va scapa vreodata de eticheta omul lui vantu

Trimite un comentariu