Skip to main content

21 August. Ţara care propune eliminarea presei scrise, pentru a salva pădurile

 

ziare presa

Publicitate

IDEE. Preşedintele Ecuadorului, Rafael Correa, a vorbit despre posibilitatea de a organiza un referendum pentru a elimina presa scrisă locală, răspunzând astfel unor critici ale organizaţiilor ecologiste privind decizia sa de a autoriza exploatarea unor rezerve de petrol din ţara sa, scrie Mediafax.

"Astăzi, marii «ecologişti» sunt cotidienele preocupate doar de câştiguri. Ei bine, dacă este să se organizeze referendum, propunem de asemenea ca ziarele să adopte exclusiv varianta online, pentru a economisi hârtia şi a evita tăierea fără limită a copacilor", a scris Rafael Correa pe contul său de Twitter.


Ţara care propune eliminarea presei scrise, pentru a salva pădurile


CALLATIS, PE TVR 2. Cântăreţi, actori, personalităţi din diverse domenii, de la Felicia Filip şi Nicole Cherry, la Maria Dragomiroiu şi Horaţiu Mălăele, vor fi prezenţi la ediţia din acest an a Festivalului Callatis, desfăşurat în perioada 22 – 25 august, la Mangalia, şi transmis în direct de TVR 2 şi TVR Internaţional, potrivit Adevărul.

În fiecare seară, de joi până duminică, telespectatorii vor putea urmări transmisiunile directe în două părţi, de la 21.10 şi de la 22.15 până la miezul nopţii. În seara de deschidere, joi, 22 august, va avea loc Callatis VIP, o gală de premiere a personalităţilor româneşti din cultură, literatură, documentar, teatru, ştiinţă, viaţă, sănătate, business, sport, muzică, turism.
Festivalul Callatis 2013, în direct la TVR


PRIMA, LA PUBLICITATE. În prima parte a anului, cea mai bogată lună în publicitate la Prima TV a fost martie. În următoarea lună, volumul de audienţă a scăzut cu 21%. În mai, publicitatea a crescut (cu 13,5%) apoi, în iunie şi iulie, a coborât... spre vacanţă. Curba sezonalităţii la Prima TV arată ca un fierăstrău, scrie Forbes România.

Prima TV a livrat clienţilor publicitari un volum de 52.526 puncte de audienţă pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP), în primele şapte luni ale acestui an, la nivelul aceleiaşi perioade de anul trecut (o creştere de 0,3%). Este al patrulea buget de audienţă de pe piaţa TV, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
Sezonalitatea publicităţii la televiziuni: Prima TV


BILANŢ ÎN COMUNICARE. Grupul de comunicare Grey, format din agenţia de publicitate G2 România şi MediaCom (GroupM), a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri cumulată de 32,09 milioane de euro şi un profit net de 976.551 euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice, preluate de Forbes România.

Agenţia MediaCom, condusă de Carmen Lixandru (foto), Manager Director, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 23,3 milioane euro şi a raportat un profit net de 389.000 euro. Afacerile firmei de media sunt cu 13% mai mari decât în 2012.
Bilanţul grupurilor de comunicare în 2012: Grey România


NOU CANAL PE ORANGE TV. Motorvision HD, o televiziune care oferă pasionaţilor cele mai proaspete informaţii despre lansările şi competiţiile din universul auto, este disponibilă în cadrul abonamentului Universe HD al platformei DTH lansată anul acesta de Orange România, scrie Mediafax.
Motorvision HD difuzează emisiuni despre lansările din universul auto, maşini sport, maşini de colecţie, automobile de lux, prototipuri, dar şi despre motociclete şi bărci de viteză.
Televiziune pentru pasionaţii de domeniul auto: Motorvision HD este disponibilă pe Orange TV


LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus