Skip to main content

Grupul de outdoor Ströer a cumpărat Ballroom, compania care deține AdEvolution și Midas

 

Sursa foto: invidis.de
Sursa foto: invidis.de

Publicitate

Grupul german de outdoor Ströer a cumpărat Ballroom International, companie care deține pachetul majoritar de acțiuni la AdEvolution (companie fondată de Val Voicu) și la Midas, regia de publicitate fondată de Silviu Ispas (după plecarea acestuia de la ARBO/Godlbach), scrie Dragoș Stanca, pe blogul său.

Ströer Media AG a achiziționat o cota de 53,4 % din compania Ballroom Group, potrivit unui comunicat oficial al societății germane.

Ballroom a fost înființată de foștii manageri ai ARBO MediaOlaf Bergner cât și Alexander Sigl -, care au părăsit compania după achiziția acesteia de către Goldbach și au investit în mai multe proiecte în piețe emergente.

* Odată cu încheierea tranzacției, Stroeer Media AG intră oficial în acționariatul Ballroom International Group cu intenția de a dezvolta afacerea pe trei direcții:

  • la nivel național (sinergii între activitatea outdoor și cea digitală, în domeniul vânzărilor directe către clienți și agentie)
  • la nivel internațional (există anumite interese în piețe precum Rusia, regiunea Africa de Nord – Orientul Mijlociu (MENA) și Asia
  • la nivel tehnologic (AdScale și alte produse relevante în domeniul tehnologiei vor ajuta compania să se mențină pe poziția existentă de lider inovator în domeniul publicității digitale)

* Sursa: Comunicatul oficial Balroom, publicat pe 1 august – aici.

În 2012, compania Ballroom a generat vânzări consolidate de aproximativ 30 de milioane de euro, cu aproximativ 200 de angajați, potrivit unui comunicat oficial al Ströer.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu