Skip to main content

13 Septembrie. Show-ul Distractis, respins la TVR din cauza lui Voiculescu. Emisiunea Andreei Marin costă 30.000 de euro pe ediţie

 

distractis tvr

Publicitate

SHOW-UL DISTRACTIS, RESPINS DE TVR. Proiectul imaginat de umoriştii de la Distractis i-a dus pe şefii TVR cu gândul la Voiculescu, scrie Evenimentul zilei.
Un patron al unei televiziuni private, Băiculescu, le făcea mari probleme angajaţilor... Aşa începe povestea imaginată de grupul Distractis.


"Nouă ni s-a spus că proiectul este la reevaluare şi că a fost respins din motive tehnice", a dezvăluit Doru Antonesi, membru al grupului Distractis. "Am auzit şi noi zvonul că sitcomul ar fi fost respins din cauza unui nume din distribuţie, care părea să aducă cu numele lui Dan Voiculescu. Vom schimba numele personajului şi sperăm ca la următoarea evaluare să treacă", a adăugat Doru Antonesei.

EVZ mai scrie că un alt show, cel al Andreei Marin, care se va numi Preţuieşte viaţa, costă zeci de mii de euro pe ediţie.
În ultima şedinţă CA au fost propuse spre aprobare proiectele show-urilor ce vor intra în grila de toamnă a TVR, printre care: Duminica în familie şi Preţuieşte viaţa. Duminica în familie va fi produs de Mondofilm. Locul Mihaelei Rădulescu va fi luat de Ramona Bădescu. Pentru formatul din 2008 Preţuieşte viaţa, echipa Andreei Marin va primi 30.000 de euro pentru fiecare ediţie, deşi, iniţial, ceruse suma de 50.000 de euro. Clauza de rating este de 3% pe naţional.
Show-ul "Distractis", respins la TVR din cauza lui Voiculescu


PONTA, DESPRE PROFESIONALISMUL TVR-ULUI. Premierul Victor Ponta a declarat, ieri, că are încredere în profesionalismul TVR de a informa corect şi util cetăţenii români şi moldoveni despre realitatea de la Chişinău şi a promis ca Guvernul va sprijini financiar şi legislativ această instituţie, scrie Mediafax.

Declaraţia primului-ministru a fost făcută după ce a asistat la semnarea Acordului de soluţionare amiabilă a cererii depuse de TVR împotriva Republicii Moldova la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO), de către Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv, şi Lilian Apostol, agent guvernamental al Republicii Moldova.

"Am încredere în profesionalismul Televiziunii Române de a informa corect, de a informa într-un mod util pentru cetăţenii din Moldova şi pentru noi, cei de aici, despre realitatea de la Chişinău", a spus Ponta.

Ponta: Am încredere în profesionalismul TVR de a informa corect despre realitatea de la Chişinău. Aveţi tot sprjinul Guvernului


GABRIELA LUNGU, PROMOVATĂ ÎN CADRUL WEBWE SHANDWICK. Fostă şefă a agenţiei locale de relaţii publice The Practice, Gabriela Lungu, preia poziţia de chief creative officer pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa al reţelei internaţionale de PR Weber Shandwick, scrie HotNews.ro.

Mutarea vine la doar şapte luni după ce Lungu a preluat poziţia de vicepreşedinte executiv şi consumer practice leader pentru această regiune, în cadrul Weber Shandwick, potrivit Holmes Report.

Gabriela Lungu preia funcţia nou înfiinţată de chief creative officer pentru această regiune, locul sau de "consumer practice leader" urmând să fie preluat de Rachel Friend, directorul de brand marketing al Weber Shandwick UK.

Fosta şefă a agenţiei româneşti de PR The Practice, Gabriela Lungu, avansată în cadrul reţelei internaţionale Weber Shandwick


TVR STINGE LITIGIUL CU R. MOLDOVA. Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv, şi Lilian Apostol, agent guvernamental al Republicii Moldova, semnează joi Acordul de soluţionare amiabilă a cererii depuse de TVR împotriva acestei ţări la Curtea Europeană a Drepturilor Omului, transmite televiziunea publică, scrie Mediafax. Programele Televiziunii Române vor putea fi urmărite din nou în Republica Moldova. Ieri, la sediul TVR, Claudiu Săftoiu şi Lilian Apostol semnează Acordul de soluţionare amiabilă a Cererii nr. 36398/08, depusă de TVR împotriva Republicii Moldova la Curtea Europeană a Drepturilor Omului, pe 1 august 2008.

Programele TVR, difuzate din nou în Republica Moldova, după stingerea litigiului cu acest stat


EMISIUNE NOUĂ LA B1 TV. Redacţia Evenimentul zilei şi postul B1 TV vor realiza o nouă emisiune, moderată de jurnaliştii Mircea Marian şi Mălin Bot, scrie Evz.ro. Evenimentul zilei este o emisiune de actualitate, care va trata în special subiecte politice şi va avea ca invitaţi pe cei mai importanţi politicieni ai momentului. Prima ediţie se va difuza luni, 16 septembrie 2013, pe intervalul 11.00 – 12.00.  ”EVENIMENTUL ZILEI”, o nouă emisiune a postului B1 TV


TENDINŢE ÎN PUBLICITATEA GLOBALĂ. Agenţia de publicitate Lowe&Partners identifică trei tendinţe majore care se fac simţite pe piaţa internaţională de profil şi pe care le sumarizează: "democratizarea marketingului", "advertising-ul la purtător", respectiv "poveşti, nu reclame", scrie HotNews.ro.
Democratizarea marketingului: "Web 2.0 a deschis un canal de conversaţie despre branduri şi în vocea consumatorului, cu audienţă globală.
Advertising-ul la purtător: "Accesul crescut al consumatorilor la tehnologie (broadband internet, device-uri mobile) mută practic advertising-ul din locaţii stabile (casă/birou) în locaţii mobile sau multiple.
Poveşti, nu reclame: "Noul format de comunicare numit generic brand content generation (sau native advertising, sau brand publishing) se impune în locul advertising-ului clasic
Trei tendinţe majore în publicitatea globală, prezentate de agenţia Lowe la aniversarea a 20 de ani pe piaţa românească


EMAG, CEL MAI MEDIATIZAT MAGAZIN ONLINE. Despre eMag.ro, liderul pieţei de retail online din România, s-a scris cel mai mult în mass-media, acesta fiind menţionat în prima jumătate a anului curent de 3825 de ori, în creştere cu 72% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, scrie Wall-Street.ro.

Următoarea cea mai des menţionată companie de retail online din România este F64.ro, cu 751 de apariţii şi, pe locul trei, Elefant.ro, cu 526 apariţii.
Interesant este că din cele 11 magazine luate în calcul, doar 6 dintre ele, printre care şi Carrefour-online.ro care nu există în 2012, au avut un număr mai mare de menţiuni în mass-media decât primele şase luni din 2012.
EXCLUSIV: Cum se vorbeşte despre magazinele online din .ro şi care sunt cele mai vizibile în mass-media


TRANZACŢIE ÎN DIGITAL. Cooptarea lui Shuja Shaikh pe poziţia de managing partner la agenţia independentă de digital Infinit Solutions va implica şi un pachet de acţiuni către acesta, a dezvăluit, pentru Wall-Street.ro, Alex Cernătescu, CEO al companiei.
Alex Cernătescu a subliniat că cei doi vor rămâne în continuare acţionari majoritari. El nu a dorit să facă încă public ce pondere va primi Shuja Shaikh [foto] şi dacă va fi vorba (şi) de un aport de capital în cadrul firmei, din partea fostului co-proprietar şi CEO Kubis.
Tranzacţie în digital: Noul managing partner al Infinit Solutions va prelua acţiuni în cadrul companiei [EXCLUSIV]

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Jix Jix
    Ma bucur ca acest show a fost respins!!! Se pare ca e reteta perfecta pentru rating la noi in tara, te legi de un nume mare, faci putina gargara si hop ai pretentii la audienta. Voiculescu nu este un personaj de parodiat, acest om este o persoana serioasa si nu un papitoi care sa fie luat peste picior de niste ciobani. Sa le fie rusine!
  • PETRUS PETRUS
    Voiculescu nu are nici o vina pentru ca show-ul umorist a fost respins. Calitatea umorului a scazut foarte mult de la an la an deoarece nu mai avem textieri buni.

Trimite un comentariu

sus