Skip to main content

16 Septembrie. Efectele Ordonanței anti-rebate: MGM a încetat să mai vândă publicitate în România

 

mgm channel

Publicitate

MGM, FĂRĂ PUBLICITATE. Televiziunea internațională de filme MGM a fost scoasă din luna august din raportarea oficială a audienței realizată de către Asociația Română pentru Măsurarea Audienței (ARMA), ai cărei reprezentanți au comentat că televiziunea nu mai vinde publicitate pe piața locală, scrie Forbes.ro, care citează Media Expres.
MGM a început să vândă publicitate în România de la 1 octombrie 2007.
Eszter Ivanics, Head of PR Chello Central Europe Zrt. a comentat pentru Media Expres că „principalul motiv în spatele deciziei de a închide vânzarea de publicitate este creșterea poverii administrative și de facturare a Chello CE (ca urmare a apariției Ordonanței de urgență din aprilie 2013 care reglementează publicitatea, n.red.).

Analizând situația de pe piață, costurile de măsurare și veniturile din publicitate, Chello CE a luat decizia de a înceta atât măsurarea audienței, cât și vânzarea de publicitate pentru MGM în România, de la 1 august 2013”.
Efectele Ordonanței 25/2013: Televiziune MGM a încetat să mai vândă publicitate în România


A MURIT O JURNALISTĂ DE RADIO. Jurnalista de radio Eugenia Grosu-Popescu a murit sâmbătă, la 76 de ani, anunţă romania-actualitati.ro. Eugenia Grosu-Popescu, născută pe 24 octombrie 1936, a creat şi realizat numeroase emisiuni medicale şi educaţionale la Radio România, scrie Gandul.info.

În perioada 1990-1996, Eugenia Grosu-Popescu a fost redactor-şef adjunct la redacţia ştiinţă a Radiodifuziunii Române. De asemenea, a fost preşedinte fondator al Asociaţiei "Mesagerii sănătăţii", premiată de ONU, dar şi co-fondator şi preşedinte al Uniunii Naţionale a Creatorilor de Radio.
Eugenia Grosu-Popescu a fost recompensată de statul român cu Meritul cultural în rang de cavaler.
Jurnalista şi profesoara Eugenia Grosu-Popescu a murit


DIGI 24, NOUĂ CAMPANIE. De astăzi, 16 septembrie, din prima zi a noului an şcolar, Digi24 porneşte o campanie dedicată educaţiei. Timp de 5 zile Digi24 încearcă să îi convingă pe telespectatori că toţi sunt „Responsabili cu educația”, scrie EVZ.ro. Este o campanie de constientizare a comunităţii, o modalitate de a evidenţia solutiile pe care comunitatea le poate găsi unor probleme pe care sistemul de stat eşuează să le rezolve.

În două ediții speciale, luni și vineri, vor fi Cosmin Prelipceanu, Sanda Nicola şi Dan Suciu. Luni, de la ora 20.00, la Jurnal de seară, Cosmin Prelipceanu dezbate subiecte spinoase, la finele primei zile de școală. Vineri, de la ora 20.00, Sanda Nicola, Dan Suciu și Cosmin Prelipceanu, alături de invitații lor, trag concluziile celor 5 zile dedicate educației la Digi24.

Digi 24 cauta “Responsabili cu educația”


CELE MAI ENERVANTE RECLAME. Consumatorii cred că SMS-urile, reclamele TV şi e-mailurile primite fără acordul lor reprezintă cele mai intruzive medii de comunicare, în timp ce marketerii spun că topul 3 al celor mai "enervante" medii de informare este alcătuit, în ordine, de mesaje telefonice, reclame TV şi bannere online, scrie Mediafax, care citează un studiu realizat de Media Direction şi Exact Cercetare şi Consultanţă.

Studiul realizat urmăreşte analiza ecosistemului de comunicare, având la bază o metodologie dezvoltată de Digital Lab BBDO în colaborare cu Yahoo US, se arată într-un comunicat remis Mediafax.
STUDIU: Ce cred consumatorii despre SMS-urile şi e-mailurile nesolicitate


CE ÎNSEAMNĂ SĂ FII CREATIV ÎN PUBLICITATE? Să fii creativ înseamnă să ai multe idei nu doar idei bune. Din 20 de idei ai una bună și din 20 de idei bune doar una este excepțională, a declarat pentru Wall-Street.ro John Pallant, regional creative director în cadrul Saatchi & Saatchi EMEA.

John Pallant, unul dintre cei mai premiați creativi ai companiei, coordonează mai mult de 70 de birouri din peste 50 de țări, el lucrând în cadrul agenției de peste 25 de ani.

"Bugetele mai mici din industrie se simt. Sunt jumătate din oameni care fac de două ori mai multă treaba”, spune Pallant, descriind practic situația generală a economiei europene, nu numai a publicității.

Director regional de creație: Să fii creativ înseamnă să ai multe idei, nu doar idei bune


COMPETIȚIE DE GIF-URI ANIMATE. În perioada 11-30 septembrie, are loc, în cadrul evenimentelor Internetics 2013, o competiție de GIF-uri animate, pe tema "when you work în online", scrie HotNews.ro. Competiția se va desfășura pe platforma experimentalist.ro, iar provocarea de a realiza un GIF care să ilustreze cât mai creativ cum este să lucrezi în industria de online se adresează tuturor celor pasionați de gif-uri și de online. Acestea pot fi create în orice program și trebuie să fie relevante pentru tema propusă, dar și originale și amuzante.

Cea mai bună lucrare înscrisă în competiție va fi aleasă de un juriu format din: Cristian Neagoe (Șapte Seri), Cristian Vasile (București Optimist, feeder.ro), Iulian Fecioru (Copywriter, Gavrilă & Asociații) și Edouard Cubassa (Art Director, Arsenoaiei & Matasel).
Internetics și Grolsch lansează o competiție de GIF-uri experimentaliste


RECLAMĂ CONTROVERSATĂ. O reclamă pentru băutura energizantă Red Bull stârnește furie în Marea Britanie, deoarece susține că Titanicul nu s-ar fi scufundat dacă pasagerii săi "ar fi avut aripi", scrie DailyBusiness.ro.

Reclama animată arată cum o ladă cu Red Bull este încărcată pe o navă neidentificată. Marinarul care se ocupă de operațiune este întrebat de către căpitan de ce o navă ar avea nevoie de aripi (n.r. aluzie referitoare la sloganul "Red Bull îți dă aripi" ). Lada este coborâtă de pe navă, moment în care este dezvăluit numele Titanicului, care s-a scufundat în 1912, provocând moartea a 1.500 de pasageri. Titanic Heritage Trust, organizație creată pentru a conserva, proteja, respecta și aminti persoanele care au murit în tragedie, a condamnat spotul publicitar.
Reclamă care a stârnit furie: Cum ar fi putut pasagerii de pe Titanic să supraviețuiască (Video)


DISNEY ÎȘI VREA ÎNAPOI ACȚIUNILE. Grupul american Disney, specializat în industria de divertisment, vrea sa își cumpere cu 6-8 miliarde de dolari propriile acțiuni în exercițiul fiscal 2014, a anunțat directorul său financiar, Jay Rasulo, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.

Jay Rasulo a facut acest anunț într-o conferință de presă organizată de Bank of America. Actiunile grupului Disney au crescut cu 3,39%, ajungând la 66,11 dolari, joi, la ora 18.30 GMT.
În cel de-al treilea trimestru al exercițiului sau decalat, grupul Disney a anunțat un beneficiu net în creștere cu 1%, care a ajuns la 1,8 miliarde de dolari în al treilea trimestru, pentru o cifră de afaceri în creștere cu 4% (11,58 miliarde de dolari).
Disney vrea să își răscumpere cu 6-8 miliarde de dolari acțiunile

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Esti mai prost ca puiul de magar dar vrei sa tragi la caruta. In primul rand, ca un canal strain sa poata sa vanda publicitate in Romania trebuie sa scoata niste zeci de mii pentru solutia tehnica de obtinere a unui feed. Apoi, mai da niste zeci de mii pe masurarea audientei. Astia sunt bani care se cheltuie aici, in Romania. Acum nu se mai cheltuie. In final, in functie de audienta, vand publicitate. Canalul asta a facut mai multe servicii pietei din Romania decat i-a facut piata lui.
  • Faptul ca scotea sume derizorii din Romania nu a contat deloc, nu ?
    Daca emiterea unei facturi iti da peste cap tot planul de afaceri, ce bani incasau astia, lunar, din Romania ?

Trimite un comentariu