Skip to main content

16 Septembrie. Efectele Ordonanţei anti-rebate: MGM a încetat să mai vândă publicitate în România

 

mgm channel

Publicitate

MGM, FĂRĂ PUBLICITATE. Televiziunea internaţională de filme MGM a fost scoasă din luna august din raportarea oficială a audienţei realizată de către Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţei (ARMA), ai cărei reprezentanţi au comentat că televiziunea nu mai vinde publicitate pe piaţa locală, scrie Forbes.ro, care citează Media Expres.
MGM a început să vândă publicitate în România de la 1 octombrie 2007.


Eszter Ivanics, Head of PR Chello Central Europe Zrt. a comentat pentru Media Expres că „principalul motiv în spatele deciziei de a închide vânzarea de publicitate este creşterea poverii administrative şi de facturare a Chello CE (ca urmare a apariţiei Ordonanţei de urgenţă din aprilie 2013 care reglementează publicitatea, n.red.).

Analizând situaţia de pe piaţă, costurile de măsurare şi veniturile din publicitate, Chello CE a luat decizia de a înceta atât măsurarea audienţei, cât şi vânzarea de publicitate pentru MGM în România, de la 1 august 2013”.
Efectele Ordonanţei 25/2013: Televiziune MGM a încetat să mai vândă publicitate în România


A MURIT O JURNALISTĂ DE RADIO. Jurnalista de radio Eugenia Grosu-Popescu a murit sâmbătă, la 76 de ani, anunţă romania-actualitati.ro. Eugenia Grosu-Popescu, născută pe 24 octombrie 1936, a creat şi realizat numeroase emisiuni medicale şi educaţionale la Radio România, scrie Gandul.info.

În perioada 1990-1996, Eugenia Grosu-Popescu a fost redactor-şef adjunct la redacţia ştiinţă a Radiodifuziunii Române. De asemenea, a fost preşedinte fondator al Asociaţiei "Mesagerii sănătăţii", premiată de ONU, dar şi co-fondator şi preşedinte al Uniunii Naţionale a Creatorilor de Radio.
Eugenia Grosu-Popescu a fost recompensată de statul român cu Meritul cultural în rang de cavaler.
Jurnalista şi profesoara Eugenia Grosu-Popescu a murit


DIGI 24, NOUĂ CAMPANIE. De astăzi, 16 septembrie, din prima zi a noului an şcolar, Digi24 porneşte o campanie dedicată educaţiei. Timp de 5 zile Digi24 încearcă să îi convingă pe telespectatori că toţi sunt „Responsabili cu educaţia”, scrie EVZ.ro. Este o campanie de constientizare a comunităţii, o modalitate de a evidenţia solutiile pe care comunitatea le poate găsi unor probleme pe care sistemul de stat eşuează să le rezolve.

În două ediţii speciale, luni şi vineri, vor fi Cosmin Prelipceanu, Sanda Nicola şi Dan Suciu. Luni, de la ora 20.00, la Jurnal de seară, Cosmin Prelipceanu dezbate subiecte spinoase, la finele primei zile de şcoală. Vineri, de la ora 20.00, Sanda Nicola, Dan Suciu şi Cosmin Prelipceanu, alături de invitaţii lor, trag concluziile celor 5 zile dedicate educaţiei la Digi24.

Digi 24 cauta “Responsabili cu educaţia”


CELE MAI ENERVANTE RECLAME. Consumatorii cred că SMS-urile, reclamele TV şi e-mailurile primite fără acordul lor reprezintă cele mai intruzive medii de comunicare, în timp ce marketerii spun că topul 3 al celor mai "enervante" medii de informare este alcătuit, în ordine, de mesaje telefonice, reclame TV şi bannere online, scrie Mediafax, care citează un studiu realizat de Media Direction şi Exact Cercetare şi Consultanţă.

Studiul realizat urmăreşte analiza ecosistemului de comunicare, având la bază o metodologie dezvoltată de Digital Lab BBDO în colaborare cu Yahoo US, se arată într-un comunicat remis Mediafax.
STUDIU: Ce cred consumatorii despre SMS-urile şi e-mailurile nesolicitate


CE ÎNSEAMNĂ SĂ FII CREATIV ÎN PUBLICITATE? Să fii creativ înseamnă să ai multe idei nu doar idei bune. Din 20 de idei ai una bună şi din 20 de idei bune doar una este excepţională, a declarat pentru Wall-Street.ro John Pallant, regional creative director în cadrul Saatchi & Saatchi EMEA.

John Pallant, unul dintre cei mai premiaţi creativi ai companiei, coordonează mai mult de 70 de birouri din peste 50 de ţări, el lucrând în cadrul agenţiei de peste 25 de ani.

"Bugetele mai mici din industrie se simt. Sunt jumătate din oameni care fac de două ori mai multă treaba”, spune Pallant, descriind practic situaţia generală a economiei europene, nu numai a publicităţii.

Director regional de creaţie: Să fii creativ înseamnă să ai multe idei, nu doar idei bune


COMPETIŢIE DE GIF-URI ANIMATE. În perioada 11-30 septembrie, are loc, în cadrul evenimentelor Internetics 2013, o competiţie de GIF-uri animate, pe tema "when you work în online", scrie HotNews.ro. Competiţia se va desfăşura pe platforma experimentalist.ro, iar provocarea de a realiza un GIF care să ilustreze cât mai creativ cum este să lucrezi în industria de online se adresează tuturor celor pasionaţi de gif-uri şi de online. Acestea pot fi create în orice program şi trebuie să fie relevante pentru tema propusă, dar şi originale şi amuzante.

Cea mai bună lucrare înscrisă în competiţie va fi aleasă de un juriu format din: Cristian Neagoe (Şapte Seri), Cristian Vasile (Bucureşti Optimist, feeder.ro), Iulian Fecioru (Copywriter, Gavrilă & Asociaţii) şi Edouard Cubassa (Art Director, Arsenoaiei & Matasel).
Internetics şi Grolsch lansează o competiţie de GIF-uri experimentaliste


RECLAMĂ CONTROVERSATĂ. O reclamă pentru băutura energizantă Red Bull stârneşte furie în Marea Britanie, deoarece susţine că Titanicul nu s-ar fi scufundat dacă pasagerii săi "ar fi avut aripi", scrie DailyBusiness.ro.

Reclama animată arată cum o ladă cu Red Bull este încărcată pe o navă neidentificată. Marinarul care se ocupă de operaţiune este întrebat de către căpitan de ce o navă ar avea nevoie de aripi (n.r. aluzie referitoare la sloganul "Red Bull îţi dă aripi" ). Lada este coborâtă de pe navă, moment în care este dezvăluit numele Titanicului, care s-a scufundat în 1912, provocând moartea a 1.500 de pasageri. Titanic Heritage Trust, organizaţie creată pentru a conserva, proteja, respecta şi aminti persoanele care au murit în tragedie, a condamnat spotul publicitar.
Reclamă care a stârnit furie: Cum ar fi putut pasagerii de pe Titanic să supravieţuiască (Video)


DISNEY ÎŞI VREA ÎNAPOI ACŢIUNILE. Grupul american Disney, specializat în industria de divertisment, vrea sa îşi cumpere cu 6-8 miliarde de dolari propriile acţiuni în exerciţiul fiscal 2014, a anunţat directorul său financiar, Jay Rasulo, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.

Jay Rasulo a facut acest anunţ într-o conferinţă de presă organizată de Bank of America. Actiunile grupului Disney au crescut cu 3,39%, ajungând la 66,11 dolari, joi, la ora 18.30 GMT.
În cel de-al treilea trimestru al exerciţiului sau decalat, grupul Disney a anunţat un beneficiu net în creştere cu 1%, care a ajuns la 1,8 miliarde de dolari în al treilea trimestru, pentru o cifră de afaceri în creştere cu 4% (11,58 miliarde de dolari).
Disney vrea să îşi răscumpere cu 6-8 miliarde de dolari acţiunile

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tetelea Tetelea
    Esti mai prost ca puiul de magar dar vrei sa tragi la caruta. In primul rand, ca un canal strain sa poata sa vanda publicitate in Romania trebuie sa scoata niste zeci de mii pentru solutia tehnica de obtinere a unui feed. Apoi, mai da niste zeci de mii pe masurarea audientei. Astia sunt bani care se cheltuie aici, in Romania. Acum nu se mai cheltuie. In final, in functie de audienta, vand publicitate. Canalul asta a facut mai multe servicii pietei din Romania decat i-a facut piata lui.
  • mirceA mirceA
    Faptul ca scotea sume derizorii din Romania nu a contat deloc, nu ?
    Daca emiterea unei facturi iti da peste cap tot planul de afaceri, ce bani incasau astia, lunar, din Romania ?

Trimite un comentariu

sus