Skip to main content

(P) ALLTUR lansează rezervările online: cazare, bilete de avion, vacanțe

 

Publicitate

(P) Agenția de turism ALLTUR a lansat sistemul de rezervări online pentru pachete de vacanță.

Rezervările online ale ALLTUR (operator cu zece ani de prezență pe piață) acoperă pachetul complet de nevoi, atât pentru vacanțe, cât și pentru sejururi mai scurte, bilete de avion sau city break.

Ce cuprinde sistemul de rezervări online:

B2B și B2C pentru:

  • bilete avion, curse interne si internationale (inclusiv curse low cost)

Rezervările online se pot face la adresa: http://rezervari.alltur.ro/

Puteți alege între:

  • peste 150.000 de hoteluri din întreaga lume. Se pot face rezervări în țări din Asia, Europa etc. De la hoteluri și destinații exclusiviste și exotice, la destinații mai accesibile, precum Grecia sau Bulgaria.
  • bilete de avion pe rute din diverse țări (nu numai pentru cele care pleacă din România). Peste 500 de companii de linie și peste 35 companii low cost

ALLTUR asigură verificarea disponibilității pachetelor, tarifele, rezervare, plata, dar și emiterea biletelor de avion.

Cine este ALLTUR – agentul tău de turism:

  • Agenție touroperatoare, membră a ANAT – Asociația Națională a Agențiilor de Turism, posesoare de licență de turism eliberată de Ministerul Turisumului.
  • Agent acreditat IATA, Dertour, Meiers, ADAC, ITS, Jahn Reisen și Tjareborg.
  • Prezent de zece ani pe piață.
  • Peste 20.000 de turiști pe an.
  • 20 de angajați
  • Aproximativ două milioane de euro cifră de afaceri.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Hai ca-i tare!
    Astia tocmai au incercat sa-mi taxeze un nou bilet de avion...ca m-am casatorit si mi-am schimbat numele!
    Dragutii de ei! Te pedepsesc ca te casatoresti...in loc sa-ti faca ceva favoruri sa te prinda de client...
    Halal!
  • Teoretic suna bine ce promit ei, dar nu prea e totul asa. Ca, deh, doar traim in rRomania.
    Am mers in Bulgaria, luna trecuta, cu autocarul lor si am fost cam dezamagit de amatorismul lor. Responsabilul de pasageri nu comunica deloc, nu ne-a spus cand trebuia sa coboram din autocar ca sa ne transfere in microbuze, nu ne-a spus incotro trebuie sa ne indreptam, mai ales ca soferii microbuzelor erau bulgari si nu intelegeau alta limba. Trebuie sa te descurci singur, fiindca acel tip nici macar apa promisa nu ne-o dadea, daca nu ii ceream eu.
    Plus ca apa aia ti-o dau doar la dus, la intoarcere nu ii mai intereseaza. Sa nu cumva sa saraceasca pt 1 leu care il dau pe apa aia bulgareasca.
    In concluzie, te duc la destinatie, dar trebuie sa fii mai curios. Altfel risti sa te intorci la Bucuresti cu acelasi autocar si sa nu stii ce se intampla, din cauza lipsei de comunicare a acelui domn amator.

Trimite un comentariu