Skip to main content

(P) Produs nou pe piața publicității stradale: reclame pe parcările inteligente. Ce avantaje sunt pentru clienți.

 

Publicitate

(P) Suprafețe foarte mari de expunere, impact vizual puternic, preț de câteva ori mai mic decât un panou stradal clasic. Sunt doar câteva dintre avantajele unui nou tip de publicitate, dezvoltat de compania Parking Media Time: meshuri de mari dimensiuni pe parcările inteligente.

Rețeaua Parking Media adună 3.000 de metri pătrați de mesh publicitar, dispuși în 14 zone diferite din sectorul 6.

Spre deosebire de outdoorul classic, publicitatea Parking Media poate fi "consumată" și indoor: mii de ferestre sunt îndreptate către reclamele de mari dimensiuni de pe parcări. Mesajele se văd și din casă.

Ce tip de clienți se potrivesc pentru tipul de afișaj?

Retailerii sunt una dintre categoriile care au de câștigat prin acest tip de afișaj. În sectorul se află mari retaileri: Complexului Comercial Militari (Dedeman, Hornbach, Kika, Selgros, Careffour, Cora), Metro, Domo etc și multe show-room-uri auto.

De ce trebuie să fie interesați marii retaileri de mesh-urile de pe parcări?

Reprezentanții Parking Media Time spun că aceste locații asigură o comunicare reală, iar adresabilitatea lor este clară, publicul acestora fiind ușor de identificat, fidel și consumator consecvent al mesajului transmis.

De unde poți comunica mai ușor, se întreabă aceștia, de pe acoperișul unui mare magazin din centrul Bucureștiului sau din fața blocurilor oamenilor, de lângă piețele acestora, de lângă școli, grădinițe sau biserici? Comunicarea înseamnă apropiere, iar apropierea față de consumator aduce rezultate.

Studiile efectuate în domeniu arată că este mai greu să-ți amintești cine era pe un panou din centru. În schimb, oamenii pot preciza exact cu ce este ocupată locația din colțul străzii lor.

Pe de altă parte, mesajele se pot schimba rapid, astfel că permit promovarea mai multor produse ale aceluiași client.

Puteți testa cum arată o astfel de parcare cu publicitate printr-un simulator interactiv, AICI.

Avantaje tehnice: mesajele se pot schimba rapid

  • Dimensiunile mesh-urilor sunt standardizate, ceea ce conferă acestora capacitatea de a fi schimbate între ele la un interval de timp solicitat de către client, asigurând practic promovarea mai multor produse, achitând o singură dată producția mesh-ului.
  • Amplasarea mesh-urilor de mari dimensiuni foarte aproape de nivelul solului (la 3 metri de acesta) face din acest produs unul de mare impact pentru traficul pietonal.
  • Sistemele folosite la decorare și neutralizare (sisteme easy-change) permit decorarea de la nivelul solului printr-un sistem de trolii și scripeți. Acestea înlocuiesc metodele tradiționale de postare a mesh-urilor cu ajutorul alpiniștilor, reducând considerabil aceste costuri.
  • Parking Media oferă un preț pentru chirie pe metrul pătrat de câteva ori mai mic decât cele aferente unui panou publicitar stradal (backlit), suporturile de pe parcări având, în plus, suprafețe de cinci, până la 20 de ori mai mari.

Mai multe detalii, pe site-ul Parking Media.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Aici Clentul poate alege intre un trafic mare cu impact mic sau trafic redus cu impact mare. Probabil ca publicitatea stradala nu inseamna numai formule matematice de trafic estimat. Ar trebui gandit si efectul. Ca si-n online: multe afisari nu inseamna neaparat efecte semnificative.
  • Comparatie de pret pe mp intre mesh si backlit nu este relevanta aici. In toate cazurile mesh-ul are un pret pe mp mai mic decat al backlit-ului. Problema aici este traficul. Dai niste bani pentru un trafic foarte limitat.
  • Wow, really? Si, au facut o companie numai pentru asta? Si vand meshuri de mari dimensiuni intre blocuri? Numai in sectorul 6 se putea naste o astfel de idee. Si pe ce puneti pariu ca o sa le si vanda?

Trimite un comentariu