Skip to main content

Șefii companiei-mamă ai Pro TV, nemulțumiți de rezultate. Ce cifre a avut compania de la care a plecat Sârbu în acest an

 

CME

Șefii companiei-mamă a Pro TV își afirmă deschis nemulțumirea față de rezultatele financiare ale Central European Media Enterprises (CME), condusă până în această vară de Adrian Sârbu. Este prima dată când oficialii companiei au poziții atât de tranșante.

Publicitate

Michael Del Nin, unul dintre cei doi directori care l-au înlocuit pe Adrian Sârbu la șefia CME, este dur în declarații: „Eu și Christoph considerăm că acest nivel al performanței este inacceptabil și, de când am ajuns al conducerea CME, ne-am canalizat toată energia pentru a identifica principalele motive ale acestor rezultate financiare și pentru a le îmbunătăți"

La rândul său, Christoph Mainusch, cel de-al doilea director executiv al companiei a declarat: „Audiența posturilor noastre ne dă un avantaj important în fața competiției, și intenționăm să profităm de acest lucru concentrându-ne eforturile pe monetizarea audienței noastre. Îmbunătățirea performanțelor operațiunilor din Cehia este o prioritate. Credem că este esențial să reconstruim relațiile cu agențiile și cu clienții în timp ce vom menține creșterile de prețuri de anul acesta"

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele care i-au nemulțumit pe americani:

Pro TV a înregistrat în România venituri de 45,7 milioane de dolari, în perioada iulie - septembrie 2013, în creștere cu șase milioane de dolari față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate astăi. Însă, operațiunile din România ale Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, au înregistrat pierderi de 3,7 milioane de dolari.

România rămâne țara care a adus cele mai importante venituri CME, companie listată la bursă. Poziționarea României pe primul loc a venit ca urmare a prăbușirii veniturilor CME din Cehia, după creșterea prețurilor la publicitate.

Per total, veniturile companiei-mamă a Pro TV au ajuns la 135,8 milioane de dolari în perioada iulie - septembrie, potrivit datelor publicate de companie. Cifrele sunt într-o ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului 2012, când compania de media avea venituri de 140,1 milioane de dolari.

CME a avut pierderi de 32,4 milioane de dolari, deși în aceeași perioadă a lui 2012, compania de media avea OIBDA (profitul operațional înainte de depreciere și amortizare) de 3,5 milioane de dolari.

Veniturile CME în perioada iulie - septembrie 2013

Tara   iul -sep 2013   iul -sep 2012  
Bulgaria 17,9 milioane de dolari 15,1
Croatia 10,9 9,8
Cehia 39,3 51,5
Romania 45,7 39,8
Slovacia 13,2 17,6
Slovenia 10,2 10

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca sunteti asa de porniti impotriva MediaPRO si CME, eu unul cred ca productiile lor se situeaza cu mult deasupra celor de la Intact. Interesant ar fi sa faca si ei publice cifrele de afaceri si sa spuna de unde suporta pierderile, avand in vedere ca nu sunt o corporatie multinationala care sa atraga investitori.
  • Cam potolit si cuminte articolul asta in care ar trebui corect sa semnalati ca Sarbu nu a fost deloc un manager perfect la CME, ca a cazut de tot haina de mit al presei de pe el. Daca puneti in oglinda articolele cu el cand era CEO la CME si veneati cu laude acum ar trebui sa va puneti singuri la capitolul derapaj, unde va doare de paiul din ochii altora, nu de barna infipta in ochii vostri! Faceti mai multa presa si mai putin PR, altfel schimbati-va numele in paginadepr!
  • astia is simbolul prostirii nationale. 10 milioane de zombii care se uita la Romanii au talent, oameni saraci, oameni fara oportunitati. Astia au pus umarul la situatia asta. Ultima data cand m-am uitat la stirile protv, erau prin moldova, intr-un sat cu drumuri de pamant, fara canalizare, fara gaz, rupti de orice sansa, si ASTIA, marii JUDECATORI, ii condamnau pe aia pentru saracia lor. Nu vor sa munceasca, nu le place munca.

Trimite un comentariu