Skip to main content

Steaua – Chelsea, aproape două milioane de români pe TVR 1. Categoria Alţii a bătut TVR la oraşe.Câţi români s-au uitat şi pe Dolce Sport

 

steaua

Publicitate

Trei posturi au dat partida Steaua – Chelsea, de pe Arena Naţională: TVR 1, Dolce Sport şi Digi Sport. Câţi români s-au uitat la fiecare canal?

TVR 1. Pe postul public s-au uitat, în medie, aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 900.000 din oraşe. TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe la nivelul întregii ţări. La oraşe, categoria Alţii (unde este inclus şi Digi Sport) a fost peste postul public.

DOLCE SPORT. Televiziunea deţinută de Romtelecom a avut, în medie pe minut, aproape 350.000 de români pe post, dintre care 131.000 din oraşe. A fost pe locul opt.

DIGI SPORT. Canalul RCS&RDS nu este măsurat în audienţe. Totuşi, aseară, categoria Alţii (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate) a avut cifre mult mai bune decât într-o zi fără meci şi a ocupat primul loc la nivel naţional şi poziţia a doua la oraşe.

Nu se poate spune exact câţi români s-au uitat la alte posturi nemăsurate şi câţi la Digi Sport, dar o mare parte au ales partida de fotbal.

De remarcat, pe intervalul partidei, şi celelalte locuri din clasament. Cu Suleyman şi apoi cu WowBiz, Kanal D a fost înainte de Antena 1 (cu Mireasă pentru fiul meu şi Capatos), şi de Pro TV.

SEGMENTUL COMERCIAL. Postul public a fost pe prima poziţie şi la categoria comercială: 463.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (8,3 rating). Următorul clasat a fost Kanal D, cu 254.000 (4,5 rating).

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
TVR 1 1.880.000 9,9 19,8
Altii 1.658.000 8,7 17,5
Kanal D 1.086.000 5,7 11,5
Antena 1 838.000 4,4 8,8
Pro TV 801.000 4,2 8,4
Prima TV 468.000 2,5 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Altii 1.245.000 11,9 23,8
TVR 1 902.000 8,6 17,2
Kanal D 611.000 5,8 11,7
Antena 1 423.000 4 8,1
Pro TV 331.000 3,2 6,3
Antena 3 285.000 2,7 5,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Catalin Catalin
    Canalele RCS-RDS nu au publicitate...
  • geo geo
    Vai si ce se mai lauda TVRul ca ei au fost lideri de adienta, cu un maxim la finele primei reprize cind Steaua era deja condusa...insa uita sa precizeze ca declaratia acordata reporterului TVR de catre antrenorul lui Chelsea nu a fost difuzata in direct, asa cum se preciza pe ecran...si ar fi bine ca TVR sa isi prezinte in fiecare seara audienta din ziua precedenta, mai ales pentru serile de simbata cind difuzeaza meciuri modeste de Liga a II-a cu un interes extrem de limitat si o audienta f slaba.
  • ovidiu ovidiu
    avand in vede ca digi sport nu plateste sa fie masurat ,nu ai ce comenta !:*
  • andrei andrei
    la tine 350.000 inseamna mai mult de o treime din 1.880.000? Cu cine ai facut matematica in scoala?
  • alex alex
    macar unii se chinuie sa mai joace prin europa , altii se pregatesc de zeci de ani si tot degeaba
  • ANTIBASE ANTIBASE
    Nu conteaza audientele atat timp cat oile au fost nimicite !
    Mita la interviuri parca tocmai ce iesea de la o sedinta la solar prelungita !
    Reghe probabil ca a fost pus sa faca sarmale de catre cea fara nume !
  • Mihai Mihai
    Petrisor daca poti prezinta si audientele pe 18/49 acolo TVR a fost depasit de Kanal D!!
  • Mihai Mihai
    350.000 de romani este egal aproape cu zero?Vezi ca inseamna mai mult de o treime din cat a avut TVR la care au acces 5 milioane de abonati iar la Dolce 1 milion si ceva! Daca inmultesti ratingul Dolce cu 5 vezi ca a fost mult peste TVR !!! Dar pentru unul care crede ca 350.000 este egal cu zero ......
  • Adi Adi
    Esti dus rau cu capul ca sa faci o asemenea comparatie!! RCS are 3 milioane de abonati iar Romtelecom 1.3 milioane!!!
  • cioscu mic cioscu mic
    dolce sport = aproape de 0
  • Andrei Andrei
    Ideea e ca Digi Sport a batut la scor pe Dolce Sport .

    Cum in general RCS-RDS bate peste tot la scor pe Romtelecom ....
  • mile mile
    maruta ia bataie in fiecare zi,
  • mile mile
    kanal d a batut si pro tv
  • Iñaki Iñaki
    Domnule Obae, ne spuneti si noua daca nunta Biancai de la Maruta a batut facaturile de la Acces? Multumesc
  • Iñaki Iñaki
    S-a cam saturat lumea de minciunile lui Capatos:)) Toti stiu ca subiectele prezentate de el au la baza un scenariu si ca de fapt, nimic nu e real:))

Trimite un comentariu

sus