CONFRUNTAREA. MasterChef, de trei ori peste TopChef. Suleyman, Chef peste amândouă

text
tipareste

NEWS ALERT :  Abonează-te la Newsletterul Paginademedia.ro și primești pe mail ultimele știri! Click aici pentru a te abona!

masterchef_13

AUDIENȚE. MasterCheful de pe Pro TV s-a duelat în premieră cu TopChef de pe Antena 1. Rezultatul: pe intervalul de intersecție, emisiunea de pe Pro TV a avut o audiență de trei ori mai mare decât programul de pe Antena 1. Ambele au fost însă după Suleyman Magnificul.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, de pe intervalul în care emisiunile s-au confruntat direct.

NAȚIONAL. MasterChef, difuzat lunea din cauza partidei de azi România – Grecia, a fost urmărit de 1,7 milioane de români pe minut. La TopChef se uitau jumătate de milion de telespectatori.

Topul național a fost condus însă de Kanal D, cu o medie de 2,2 milioane de persoane. Pro TV a fost pe locul doi, iar Antena 1 a ocupat poziția a patra, după Prima TV.

URBAN. La orașe, MasterChef a fost văzut de 980.000 de telespectatori, în timp ce la TopChef se uitau 327.000 de persoane. Pro TV și Antena 1 au ocupat locurile 2-3, după Kanal D.

COMERCIAL. Segmentul comercial a fost al Pro TV. Astfel, la MasterChef se uitau, în medie pe minut, 706.000 telespectatori între 18 și 49 de ani (12,6 rating pe target). Pe locul doi a fost Kanal D, cu 513.000 de persoane.

Pe targetul comercial, TopChef-ul de pe Antena 1 a avut 3,4 rating, adică 193.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Audiența posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-TopChef, la nivel NAȚIONAL:

NATIONALNr. persoaneRtg%Share%
Kanal D2.200.00011,621,1
Pro TV1.714.000916,4
Prima TV714.0003,86,8
Antena 1506.0002,74,8
Acasa482.0002,54,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-TopChef, în mediul URBAN:

URBANNr. persoaneRtg%Share%
Kanal D1.306.00012,522,5
Pro TV980.0009,316,9
Antena 1327.0003,15,6
Antena 3281.0002,74,8
Acasa212.00023,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

LIKE.  Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

text
tipareste

20 comentarii:

    • @paginademedia, De ce nu postati audientele din weekend? Filmul “cei patru fantastici” difuzat de ProTV a sters pe jos cu x factor, pe targetul comercial.

      • ia aduna audientele proului cu cele ale antenei si ai sa vezi ca bucatarii sunt pe primul loc in preferintele romanilor si nu suleymanu’. chiar si asa, asta nu inseamna ca cei care au ales sa urmareasca bucatarii ar fi mai inteligenti decat aceia care au stat pe kanal. evoluati sunt acei romani care prefera sa-si nu-si piarda timpul in fata televizorului.

  1. Citez:
    „Topul național a fost condus însă de Kanal D, cu o medie de 2,2 milioane de persoane. Pro TV a fost pe locul doi, iar Antena 1 a ocupat poziția a patra, după Prima TV.”

    Prima TV nu ocupă poziția a 4-a, după Antena 1, în topul Național?

  2. Textul este corect, dar era un tabel greșit. L-am pus acum pe cel corect, la care se referă articolul. Mulțumim pentru observație.

  3. Din clasamentuul national reiese ca Antena 1 este pe locul 3; in schimb in text se arata ca ”Antena 1 a ocupat poziția a patra, după Prima TV”.

  4. pune urban 18-49,adica segmentul comercial. ala conteaza in industria asta. acolo masterchef este lider total. vreau sa stiu de ce nu dati si acest tabel? asta conteaza in piata asta.

    • Cei mai multi someri sunt tineri. Copii si todllerii cerbani parintilor (25+) si bunicilor (50+) pentru tot ceea ce vad la TV.
      Strict comercial, un segment care incepe de pe la 25 este mult mai credibil.
      Degeaba ai 18 ani daca nu ai dineros in buzunar ca sa cumperi toate prostiile din reclamele TV.

      In rest, toate programele mai sus amintitte sunt junk-uri. Primele doua, a invata gastronomie un popor care are probleme cu apa, sapunul si periuta iar al treilea dovada – foarte clara – ca romanii sunt subiecti perfecti ai Sindromului Stockholm. NU ajunge cate lucruri bune ne-au adus turcii atata vreme, ca tot nu ne ajunge.

    • Nu judeca inteligenţa unei persoane numai după prejudecăţile tale. Uite eu mă uit şi nu înseamnă că sunt mai inteligent sau mai puţin inteligent decât tine. Am urmărit şi The Tudor’s şi să ştii că este la fel de bine realizat sau crezi că dacă se vorbeşte în engleză este din start mai bun decât un serial tuecesc? Încearcă să urmăreşti măcar un epusod, dar fără prejudecăţi.

  5. Ce ma bucur ca a mai aparut o televiziune in tara asta ca sa le arate astora de la Pro si Antena ca nu sunt vesnici! Si Kanal D chiar arata bine!

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Comentariile se supun acestor reguli interne.