Skip to main content

(P) NOUTĂŢI. Proiectul de umor Sector 7 se vinde prin ThinkDigital, ca şi Mikey Haş. Ziare.com, Kanald.ro şi Wowbiz, exclusiv prin compania condusă de Dragoş Stanca

 

Publicitate

(P) ThinkDigital Romania a anuntat azi incheierea negocierilor cu noi publisheri locali si site-uri de nisa, raportand cresteri importante ale traficului retelei. Astfel, în portofoliul companiei au intrat, în regim de exclusivitate, site-urile Ziare.com, KanalD.ro, WowBiz.roKMKZ.ro, DivaHair.ro, VICE.com, Getlokal.ro şi proiectul de umor Sector 7.

În portofoliul ThinkDigital se regăsesc şi site-urile Realitatea.net, RomaniaTV.net, Economica.net şi Dozadehas, realizat de Mickey Haş.

Detalii, în continuare, pe fiecare categorie de site-uri din portofoliul ThinkDigital:

Ca medie a vizitatorilor unici insumati, in Q1-Q3 2013, fata de 2012, cresterea traficului in reteaua care cuprinde acum peste 40 de site-uri a fost de aproape 100% (raportat la numarul de vizitatori unici insumati).

CATEGORIA NEWS

  • ThinkDigital anunta ca oferta sa de site-uri de NEWS s-a imbogatit la sub-categoria “Stiri Generale” cu site-ul ZIARE.com (cu o medie de 2,4 milioane vizitatori unici lunar) care intareste portofoliul actual din care mai fac parte site-uri precum REALITATEA.net (3,9 milioane de unici in medie, in crestere cu 38% fata de 2012) sau RomaniaTV.net (2,2 milioane de unici, site aflat intr-o crestere masiva, de peste 160% fata de 2012).

Sub-categoria "Business" a inregistrat o crestere importanta datorita performantelor inregistrate de ECONOMICA.net (peste 580.000 unici/lunar, in medie, adica o crestere 2013 vs 2013 de 160%).

  • Tot in oferta NEWS, la sub-categoria “Tabloid”, ThinkDigital ofera in regim exclusiv noul site WowBiz.ro – parte a Dogan Media Group – care a atins intr-un timp record peste 2 milioane de vizitatori unici lunar (media in 2013).
  • Printre noutatile in categoria NEWS se mai numara si site-urile specializate VICE.com (150.000 unici/lunar) sau KMKZ.ro (100.000 unici/lunar) precum si site-ul de stiri locale din Iasi BZI.ro (1.3 milioane de unici/lunar).

CATEGORIA ENTERTAINMENT

  • Categoria ENTERTAINMENT a crescut de asemenea cu peste 70% in 2013 fata de 2012, cu branduri majore, precum RadioZU.ro, dar si cu noi produse neconventionale, in frunte cu show-ul YouTube si site-ul "Doza de Has" cu Mikey Hash sau, incepand cu noiembrie 2013, proiectele de umor romanesc ale celor de la Sector 7 ("Sergiurnal" cu Sergiu, #nimicnou cu Teo si altele).

CATEGORIA WOMEN STYLE

  • Si categoria WOMEN LIFESTYLE s-a imbogatit si creste cu peste 160% fata de oferta de anul trecut.
  • Principalele noutati din aceasta categorie sunt KanalD.ro si DivaHair.ro (cu cate 1 milion de unici/lunar) – acesta din urma fiind disponibil din luna decembrie 2013 in portofoliul ThinkDigital.

CATEGORIA GOING OUT

  • Categoria GOING OUT a inregistrat in 2013 o crestere de 72% cu 24fun.ro, sapteseri.ro, orasulm.eu precum si, ca noutate, site-ul din domeniu cu cea mai mare crestere in ultimul an, GetLokal.ro (120.000 unici/lunar).

Reteaua actualizata precum si cifrele exacte pentru fiecare site in parte, pentru primele trei trimestre din 2013 versus 2012, pot fi consultate pe site-ul companiei -www.thinkdigital.ro - sectiunea AdNetwork.

Creşteri pe campaniile Facebook şi Skype

Compania ThinkDigital a anuntat ca, in comparatie cu primele 3 trimestre din 2012, in perioada similara din 2013, reach-ul campaniilor Facebook premium a crescut cu 30% datorita cresterii numarului de useri activi in reteaua de socializare, un fenomen similar inregistrandu-se si in cazul Skype, care a crescut cu peste 37%.

Evolutia portofoliului e reprezentata si printr-o infografie publicata pe site-ul companiei.

Dragos Stanca, Managing Partner ThinkDigital Romania:

“Vizibilitatea ThinkDigital a crescut datorita faptului ca reprezentam local playeri globali majori, precum Facebook sau Skype, insa interesul nostru pentru publisherii locali nu a scazut, ci dimpotriva.

Credem ca oferta noastra, momentan unica, in care combinam reteaua locala cu accesul advertiserilor la platforme, aplicatii si tehnologii globale (precum AppNexus sau DG MediaMind), este un mix care ne-a adus in pozitia de principal furnizor de spatii publicitare online si solutii de advertising digital pentru multe agentii de media majore precum si pentru clienti cheie din piata”.

ThinkDigital face parte din grupul TDG - un player important in marketingul digital din regiunea Europei Centrale, de Est si Sud. Cele patru companii ale grupului, ThinkDigital, ForestView, ShoppingNetwork si TailWind EMEA lucreaza impreuna cu publisheri locali importanti precum si cu parteneri internationali, printre care Facebook, MSN, Skype, Appnexus si DG MediaMind, pentru a colabora eficient cu advertiserii, publisherii si consumatorii din regiune. Peste 100 de specialisti in marketing digital lucreaza in birourile TDG din regiune. In Romania, grupul si-a marit considerabil prezenta dupa fuziunea, in anul 2012, cu reteaua locala de advertising online Q2M. Compania organizeaza si festivalul anual dedicat industriei digitale si interactive ICEEfest.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus