Skip to main content

16 Ianuarie. Campania de linșaj a Antenelor la adresa jurnaliștilor Robert Turcescu, Ion Cristoiu, Silviu Sergiu și Mircea Marian

 

Foto: Adevărul
Foto: Adevărul

Publicitate

ATAC. Antena 3 a dedicat o întreagă emisiune „terfelirii unor jurnalişti”, scrie Evenimentul zilei. La linşaj au participat Mircea Badea, Bogdan Chirieac şi Mugur Ciuvică.

Partea cea mai consistentă a emisiunii a fost dedicată jurnaliştilor "băsişti", atacul cel mai suburban fiind la adresa Andreei Pora.
Robert Turcescu, pus la zid doar în baza declaraţiilor făcute de o persoană aflată în prezent în puşcărie, cunoscută pentru afirmaţiile lipsite de probe - fostul senator PNL Gigi Becali. Turcescu era definit drept "şpăgar de 20.000 de euro".
Ion Cristoiu, vinovat pentru faptul că, în timp, şi-a schimbat opiniile despre Traian Băsescu.
Mircea Marian şi Silviu Sergiu, suspectaţi că ascultă ordinele lui Băsescu pentru că au insistat, într-o emisiune cu şeful statului, pe faptul că intenţia de vot pentru Mişcarea Populară este destul de redusă.
Mihai Gâdea şi invitaţii săi nu au reuşit să-i aducă nici o acuzaţie Andreei Pora, dar au prezentat insistent o fotografie, luată la o recepţie, în timp ce jurnalista mânca. În finalul emisiunii, Gâdea a difuzat o parodie grotească, plină de jigniri cu tentă sexuală, spunând că vrea să încheie seara "cu zâmbetul pe buze".
Campania de linșaj a Antenelor a reînceput. Ținta: presa liberă


ANALIZĂ. Narcisa Iorga, membru CNA, a propus ca forul audiovizual sa ia o pozitie clara in privinta implicarii politice a posturilor si realizatorilor de televiziune, pornind de la o monitorizare pe primele doua saptamani din acest an, in special pentru emisiunile politice de la Antena 3, B1 TV si Romania TV, dupa cum a declarat ea pentru HotNews.ro.

Membrilor CNA le-a trebuit, insa, aproape o ora doar ca să decidă dacă să discute sau nu această propunere, lucru care ar urma să se întâmple într-o ședință viitoare. Iorga a spus că a făcut această propunere pornind de la emisiunea "Sinteza Zilei" de marți seara, în care au fost atacați din nou, "dincolo de limitele bunului simț", "băsiștii" din presă și pentru care ea precizează că, separat, se autoseziseaza.
Atacurile politice ale televiziunilor, "dezbatute" la CNA. Consiliul a discutat aproape o ora daca sa ia sau nu o pozitie fata de abuzurile politice de la TV, intr-o sedinta viitoare


ALEGERI LA TVR. Scandalul declanșat pe marginea alegerilor interne din TVR, prin care angajații urmează să-și desemneze reprezentanții în Consiliul de Administrație, se soldează cu acțiuni în instanță și reclamații pentru discriminare, anunță HotNews. Patru dintre cele cinci persoane cărora nu le-a fost admisă candidatura în alegerile din TVR au anunțat, luni, că vor contesta procedura electorală din TVR, că vor face reclamații la Consiliul National pentru Combaterea Discriminării și vor acționa pe cale legală împotriva "abuzului", "ilegalității" comise de conducerea televiziunii.

Patru dintre cei ale caror candidaturi nu au fost admise - Stelian Damov, Marin Drumcea, Adrian Valentin Moise si Laurentiu-Iordache Nastase - au sustinut, miercuri, o conferinta de presa comuna in care au protestat față de acest abuz și au anunțat că îl vor contesta prin toate mijloacele pe care le au la dispozitie.
Patru candidati "respinsi" la alegerile interne din TVR anunta ca vor face actiuni in instanta si vor sesiza Consiliul pentru Combaterea Discriminarii


SUPREMAȚIA FARMACEUTICELOR. Reclamele TV comandate anul trecut de piața farmaceutică (OTC) au obținut un volum total de 233.224 puncte de audiență pe targetul comericial, superior celui înregistrat de firmele telecom (206.750 GRP). Liderul publicității TV pharma a fost GlaxoSmithKline.

„Dezmățul” de publicitate TV de care s-au bucurat în 2013 brandurile companiilor farmacetice (OTC) se reflectă evident în cifre. Volumul de audiență de 233.244 GRP’30pe targetul comercial (1 ianuarie – 15 decembrie 2013) este cu 13,1% mai mare decât cel din anul 2012. (Pe baza punctelor de audiență, Gross Rating Points – GRP, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.)
Incredibil! Consumul de publicitate TV al companiilor farmaceutice a depășit în 2013 pe cel din domeniul telecom


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • De ce este nevoie de limbaj murdar, plin de toata rautatea posibila, de minciuna ticaloasa repetata ca pentru handicapatii ca sa priceapa ? De obicei adevarul graieste singur. Asta demonstreaza ca cei de la antene stiu ca mint, ca manipuleaza si, de aceea simt nevoia sa forteze, mizand pe lipsa de dicernamant a captivilor lor. Observati-le si limbajul otravit, grobian din comentarii.
  • Ravagii faci tu cu prostia sau ticalosia, pentru ca ei au aratat, pur si simplu, imagini care-i califica ridicoli de lingai pe toti cei enumerati de lingaul-gazda! Stiu ca nu vei posta comentariul, pentru ca nu e despre Digi74 si nici nu te intretii din munca ta.
  • Hopaaaaa,Digi 24 si a facut echipa de postaci.Prelipceanule, asa vrei sa urci in audienta?Imi ramane in minte marea ta realizare cu 42 de reporteri in toate judetele tarii si cu 0,2 rating,sub Cartoon Network.
  • Pai ce b1 si antena 3 nu conteaza la fel si romania tv, oamenii care vor sa se informeze corect nu se vor uita la alea 3 chestii, bine ca exista digi 24 ca nu stiu la ce m-aș fi uitat!

Trimite un comentariu