Skip to main content

9 Ianuarie. Valeria Dorneanu pleacă de la Digi 24 și acuză "epurări" de personal motivate de "reorientarea politică" a postului

 

Valeria-Dorneanu

Publicitate

PLECARE. Jurnalista Valeria Dorneanu, șefa Politicului/senior editor la Digi 24, pleacă de la postul de știri al RCS&RDS, ea fiind informată prin SMS că nu i-a mai fost prelungit contractul pe perioada determinată pe care îl avea, după cum a declarat ea pentru HotNews.ro. Valeria Dorneanu a apreciat că oricum și-ar fi dat demisia de la acest post unde, susține ea, "se schimba orientarea politică pentru anul electoral - dovadă sunt epurările din ultima vreme", prin care mai mulți oameni din echipa cu care s-a lansat Digi 24 au rămas fără post la această televiziune.

Cosmin Prelipceanu, redactor-șef al postului, se declară "neplăcut surprins" de afirmațiile Valeriei Dorneanu și îndeamnă telespectatorii să aprecieze ei dacă imparțialitatea și onestitatea vor fi respectate în continuare.

"Digi24 nu a avut niciodata o orientare politica. De aceea, sunt neplacut surprins ca, dupa doi ani de colaborare, fostul sef al Departamentului Politic - Valeria Dorneanu, considera ca aceasta se poate schimba. E clar ca a inceput un an foarte interesant si ii invit pe telespectatori sa fie ei cei care vor aprecia daca principiile impartialitatii si onestitatii vor fi respectate ca si pana acum."
Jurnalista Valeria Dorneanu pleaca de la Digi 24 si acuza "epurari" de personal motivate de "reorientarea politica" a postului. Prelipceanu: Telespectatorii sa aprecieze daca impartialitatea si onestitatea vor fi respectate ca pana acum


INTERES. Oamenii de afaceri Xavier Niel, Pierre Bergé şi Matthieu Pigasse, care deţin cotidianul Le Monde, intenţionează să cumpere pachetul majoritar de acţiuni la săptămânalul francez Le Nouvel Observateur, potrivit unor surse, scrie Mediafax.
Cei trei oameni de afaceri poartă negocieri exclusive pentru a cumpăra pachetul majoritar de acţiuni la revista Le Nouvel Observateur, care a fost scoasă la vânzare de fondatorul său, Claude Perdriel.
Perdriel ar urma să păstreze un pachet minoritar de acţiuni la această publicaţie, conform aceloraşi surse.
Proprietarii Le Monde vor să cumpere revista Le Nouvel Observateur


STUDIU. Mai mult de jumătate dintre americani (53%) consideră că dispozitivele mobile precum smartphone-urile şi tabletele vor înlocui televizoarele clasice în privinţa consumului de divertisment în următorii 8 ani, potrivit unui studiu, scrie Mediafax.

În plus, 31% dintre aceste persoane consideră că modificările în privinţa modului de consum al divertismentului se vor petrece mai repede, respectiv într-un interval cuprins între unu şi cinci ani, conform acestei cercetări realizate la solicitarea companiei Irdeto şi făcută publică la salonul de electronică CES, care se desfăşoară în aceste zile în Las Vegas.
Peste 50% dintre americani cred că dispozitivele mobile vor înlocui televizorul în următorii 8 ani


BLOCAT ÎN CHINA. Site-ul publicaţiei britanice The Guardian a fost blocat în China, oficialii cotidianului precizând că nu ştiu de ce autorităţile chineze au decis să restricţioneze accesul la pagina de internet a ziarului în această ţară, scrie Mediafax.

"Motivele pentru care site-ul The Guardian a fost blocat sunt neclare - niciun material despre China publicat în The Guardian în ultimele două zile nu poate fi perceput în mod evident periculos de conducerea acestei ţări", au spus reprezentanţii ziarului într-o precizare publicată pe site-ul The Guardian.

Conform reprezentanţilor The Guardian, cotidianul a publicat luni o ştire despre violenţele care afectează nord-vestul Xinjiang, o regiune cu o importantă comunitate musulmană din vestul Chinei. Însă, potrivit oficialilor The Guardian, acest subiect a mai fost abordat de cotidianul britanic şi înainte.
Site-ul publicaţiei The Guardian a fost blocat în China


TELECOMUL LA TV. În 2013, piața firmelor de comunicații, cea mai competitivă în domeniul publicității TV, a investit bugete la nivelul anului precedent. Cele mai mari creșteri ale consumului de publicitate TV le-au înregistrat Romtelecom (29,1%) și Vodafone (14%), arată o analiză Forbes România.

Campaniile de publicitate comandate de operatorii telecom au acumulat în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2013 un volum total de 206.750 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP, urban, 18 – 49 de ani). Bugetul este cu 3,1% mai mare decât cel din 2012.
Reclamele companiilor de comunicații sunt „lipite” de televiziuni


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • O groază de creiere şterse de Intact Media care dacă nu văd pupisme în funduri voiculeştiene, acuză de băsism. Cât despre doamna Dorneanu, când vulpea nu ajunge la struguri zice că sunt acri, dar mă întreb dacă şi-ar mai fi dorit să îşi dea demisia dacă ar fi observat că DIGI 24 se intreapta spre fundurile USL-iste .
    Până una alta DIGI, stai unde eşti, la mijloc, imparţial şi mă ai de muşteriu cum vad o aplecare spre dreapta sau stânga uit că mai eşti în grila.
  • trag concluzia din ce ati scris ca sunteti angajata sa lucrati la imaginea acestui post. Nimic rau in asta. Dar aveti mult de lucrat. Sunt prea multi oameni cinstiti care au fost batjocoriti in ultimul hal de sefi acestui post. Si credeti-ma ca nu vor tacea. Isi vor spune povestea oricind ca lumea sa stie care este adevarul din spatele acestei imagini pe care va chinuiti sa o aparati.
    Ginditi-va la dramele acestor oameni care au fost naivi si au acceptat sa vina la acest post. Unuia abia ii nascuse nevasta cind a aflat ca nu trebuie sa mai vina la munca, altul era pe pat de spital sau mai rau , altul, a facut voluntariat o saptamina pentru ca a uitat cineva sa ii dea vestea. Mai e un caz, parca pe la Botosani, unde echipa a plecat acasa, adica sot si sotie. Si chiar erau ziaristi buni. Asa ca lasati-o cu imaginea, doamna. Va aude Dumnezeu prostiile si nu alta...va ia la ucis.
  • Glumesti? Au si ei calitatile lor, dar sunt departe de BBC... In primul rand, ei dau stirile dupa ce apar la alte televiziuni de stiri concurente. Ei stau toata ziua si urmaresc televiziunile concurente. Ei nu au primii niciodata informatia. Atunci, degeaba esti televiziune de stiri.
  • Daca ar fi sa-ti raspund cu aceeasi moneda as spune ca esti basista, dar n-am s-o fac.Eu cred ca exista si oameni nebasisti, nefelixisti, nepontisti. Eu, de exemplu, n-am mai fost la vot de mult timp pentru ca nu am pe cine vota. Mi-e scarba de TOATA clasa politica.
    Exemple de angajati la digi24arad: D. Codre, T. Alaszu, C. Kovacs, M. Andrei.
    Digi24arad e un fel de punct de lucru al digi24 timisoara.
    O zi buna!
  • Basescu e cel mai BUN PRESDEINTE roman de la revolutie incoace,cu toate hibele lui!
    V-ati bucurat ca ati scapat de Boc si a venit Ponta,care vedem ce rezultate spectaculoase are!
    La fel va fi si in cazul lui Basescu,multi se vor bucura cand vor scapa de el,ca dupa un an sa il regrete,mai ales daca vine Antonescu,Ponta sau Oprescu!
  • si eu prefer Digi 24,singurul post cu adevat de stiri!Restul sunt doar o caricature ce comit un fals in acte numindu-se televiziune de stiri!
    Cand ati vazut la alte posture o stire externa sau o corespondenta de la Bruxelles?
  • sa nu uit< la ce audienta are digi 24 hd atit la nivel central cit si prin statiile locale, 70% dintre angajati ar trebui sa plece acasa. Zic 70%, adica cei care muncesc. Sefii si smecherii vor avea oricind audienta , bineinteles la ei acasa si in cercul social.
    va pup si nu mai vorbiti prostii, doamna cristina ca nu se cade. aparati-va sezutul cu delicatete. Aveti grija sa faceti audienta, evident, altfel zburati. Cum altfel.
  • doamna cristina, vorbiti prostii. un reporter propune superiorului un subiect care este discutat intr/o sedinta de redactie. Capete mai luminate, care stau cu cifrele de audienta in buzunar, stabilesc daca subiectul se face ori ba.

    Cit privesc conditiile de audienta de care vorbiti, trecute in contract, iar vorbiti prostii. cel putin in contractile incheiate in anul 2012 nu era trecut asa ceva. Ca sa nu mai vorbim ca niciodata nu ni s/a comunicat daca subiectul a facut sau nu audienta si care ar fi cifrele.
    exista o evaluare facuta periodic de sefi asupra activitatii angajatului. Numai ca la Digi, oamenii ale caror evaluari au fost notate bine si foarte bine au zburat fara explicatii. Evident ca exista si dovezi scrise in acest sens.

    Asa ca sunt indreptatita sa spun ca vorbiti numai prostii. Oricum, revenind la audienta ,care exista doar in capul si mailurile sefilor, este jalnica la nivelul intregului post. Si nu ma refer la o stire de pe la Vaslui, ma refer la stiri asa zis grele facute de maestrii din Capitala.
  • daniela nu poti face jurnalism european cu angajati care provin din intact si realitatea media ! Aia nu sunt jurnalisti sunt sclavi !
    Aceeasi greseala o repeta si B1tv !
  • Basescu a aparut de doua ori la digi 24 hd ! Eu prefer digi 24 hd pentru ca imi ofera stirea bruta . Nu vin decat foarte rar gigei care sa-mi explice ! la b 1tv, romania tv, antena 3 ti se "explica " stirea ! Nu sunt proasta si nici nu am nevoie sa-mi explice stirea !

Trimite un comentariu