Skip to main content

VIDEO. Expresia "m-am cuplat cu șeful meu" din campania Cosmote "MTV Mobile" nu a fost pe placul CNA

 

Screen Shot 2014-01-28 at 8.34.48 PMUn spot la cartela MTV Mobile powered by Cosmote a fost interzis de Consiliul Național al Audiovizualului din cauza mesajului pe care îl promova la o oră accesibilă minorilor.

Publicitate

 "Mă numesc Ana şi vreau să îi spun şefului că îmi dau demisia şi lumii întregi că...m-am cuplat cu şeful meu", este mesajul transmis de vocea din off, în reclama MTV Mobile.

Potrivit monitorizării CNA, spoturile MTV Mobile (Cosmote) au fost difuzate, în perioada 15 decembrie 2013 - 7 ianuarie 2014, de posturile MTV Ro, Diva Universal, Sport.ro și Pro Tv.

http://www.youtube.com/watch?v=X0tYlLnjXJs

CNA a decis intrarea în legalitate a acestui spot, fapt care echivalează cu interzicerea lui de pe TV. La baza acestei decizii stă un articol din Codul audiovizualului (art. 93) care face referire la principii precum "protecția minorului" și "informare corectă a publicului".

"Cu noua cartelă MTV mobile powered by Cosmote comunici fără limite în MTV mobile şi ai acces exclusiv la supershow-urile MTV plus minute în toate reţelele şi trafic de net. Sună la 1234", mai spune spotul MTV Mobile.

Cartela MTV Mobile este un serviciu oferit de operatorul Cosmote și postul de muzică MTV, care în România este deținut de Central European Media Enterprises (CME), grup din care face parte și Pro TV.

CNA a interzis și spotul în care este promovată o "asigurare de viață garantată de la 1 RON pe zi". 

Membrii CNA au votat, în ședința de astăzi, o decizie de intrarea în legalitatea în cazul reclamei care promite persoanelor între 45 și 85 de ani  o “asigurare de viață garantată de la 1 RON pe zi”.

Ce spune spotul pentru asigurarea de viață ?

Voce off:

“V-aţi născut între 1929 şi 1969? Vă rugăm sunaţi acum pentru a afla despre asigurarea de viaţă garantată de la 1 RON pe zi, un plan pentru siguranţa vârstei a treia, pentru bărbaţi şi femeie între 45 şi 85 de ani. Nu se fac examinări medicale, nu puteţi fi refuzat. Asigurarea începe din prima zi şi durează toată viaţa dumnevoastră. Familia dvs. va primi până la 200.000 de RON numerar, care să acopere funeraliile şi orice alte costuri neprevăzute. Beneficiile dvs. nu scad niciodată pe măsură ce timpul trece şi costă de la 1 RON pe zi, în funcţie de suma asigurată. Aţi auzit bine, de la doar 1 RON pe zi. Pentru mai multe informaţii sunaţi acum la numărul afişat. Fără riscuri, fără obligaţii. Un plan pentru siguranţa vârstei a treia. Sunaţi acum la acest număr. Este atât de simplu!”, este mesajul transmis de spotul care promovează oferta de asigurare de la Red Sands Group şi 4Life Direct

Această reclamă a fost difuzată de majoritatea posturilor de televiziune, potrivit monitorizării CNA.

LEGISLAȚIE.

Decizia de intrare în legalitate a CNA în cazul celor două spoturi a fost luată în baza articolului 93 din Codul audiovizualului.

“Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale” (ART. 93 din Codul audiovizualului).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu