Skip to main content

Directorul Global al Kantar Media și Orlando Nicoară, la Ziua Cercetării Media

 

Sursa foto: es.123rf.com
Sursa foto: es.123rf.com

Publicitate

Unii dintre cei mai experimentaţi practicieni în mediul online din ţară şi din străinătate vor participa la ediţia a doua a Zilei Cercetării Media, care va fi organizată de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pe 26 martie, la Bucureşti.

Printre participanți se numără Jennifer Beck, Global Director - Kantar Media, Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group și Cătălin Tolontan - Director General Convergent Media.

Tema evenimentului organizat, începând cu ora 15.30, la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, va fi "Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut".

"La Ziua Cercetării Media din acest an vom prezenta public pentru prima oară în istoria online-ului din România o adevărată radiografie a evoluţiei acestui domeniu, pe baza studiilor exclusive pe care le facem şi vom vorbi în mod special despre modelele de monetizare în mediul virtual", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.

Experţii în online, media şi măsurare care vor participa la eveniment:

  • Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media;
  • Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media;
  • Orlando Nicoară - Director General Mediafax Group;
  • Cătălin Tolontan - Director General Convergent Media;
  • Dragoş Stanca - Managing Partner Think Digital;
  • Arina Ureche - Director General BRAT.

La eveniment vor participa şi reprezentanţi ai industriei locale. Mai multe detalii despre eveniment găsiți pe site-ul BRAT.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu