Skip to main content

SNA Focus va fi realizat de GfK Romania şi CC SAS​

 

bratStudiul Naţional de Audienţă (SNA) Focus va fi realizat în următorii trei ani de companiile de cercetare GFK Romania şi CC SAS.

Publicitate

Cele două companii au fost declarate câştigătoare în urma unei licitaţii încheiate recent.

În perioada 2014-2017 (perioada contractuală), GFK Romania şi CC SAS vor realiza Studiul Naţional de Audienţă "după o metodologie optimizată, care va permite realizarea unor analize mai aprofundate", potrivit unui comunicat de presă al Biroului Român de Audit Transmedia.

GfK România se află la al doilea contract consecutiv şi la al treilea de la lansarea SNA FOCUS. CC SAS va realiza SNA FOCUS pentru prima oară, dar o parte din echipa sa a mai colaborat la acest studiu anterior.

Printre nouătaţile aduse cercetării SNA se numără mărirea eşantionului anual de la 10.000 la 14.000 de interviuri, "ceea ce va permite realizarea unei analize mai detaliate, chiar şi pentru grupuri ţintă specifice, restrânse", potrivit sursei citate.

Costurile cu realizarea SNA FOCUS depăşesc 500.000 Euro anual, din care aproape jumătate sunt asigurate de editori, într-un efort de a asigura credibilitate şi transparenţă pentru produsele media, se mai spune în comunicatul BRAT.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus