Skip to main content

SNA Focus va fi realizat de GfK Romania și CC SAS​

 

bratStudiul Național de Audiență (SNA) Focus va fi realizat în următorii trei ani de companiile de cercetare GFK Romania și CC SAS.

Publicitate

Cele două companii au fost declarate câștigătoare în urma unei licitații încheiate recent.

În perioada 2014-2017 (perioada contractuală), GFK Romania și CC SAS vor realiza Studiul Național de Audiență "după o metodologie optimizată, care va permite realizarea unor analize mai aprofundate", potrivit unui comunicat de presă al Biroului Român de Audit Transmedia.

GfK România se află la al doilea contract consecutiv și la al treilea de la lansarea SNA FOCUS. CC SAS va realiza SNA FOCUS pentru prima oară, dar o parte din echipa sa a mai colaborat la acest studiu anterior.

Printre nouătațile aduse cercetării SNA se numără mărirea eșantionului anual de la 10.000 la 14.000 de interviuri, "ceea ce va permite realizarea unei analize mai detaliate, chiar și pentru grupuri țintă specifice, restrânse", potrivit sursei citate.

Costurile cu realizarea SNA FOCUS depășesc 500.000 Euro anual, din care aproape jumătate sunt asigurate de editori, într-un efort de a asigura credibilitate și transparență pentru produsele media, se mai spune în comunicatul BRAT.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu