VIDEO. Obama susține un serial despre cosmos, care va fi lansat în România de National Geographic

Cosmos: Odisee în timp şi spaţiuSerialul "Cosmos: Odisee în timp şi spaţiu"- o continuare a seriei de succes din anii '80 "Cosmos: Călătorie în Univers", prezentată de astronomul american Carl Sagan - va avea premiera în România mâine, de la ora 21.00, la National Geographic Channel.

Serialul care cuprinde 12 episoade va fi difuzat de National Geographic, în fiecare duminică, de la ora 21.00.

Programul este susţinut de preşedintele Barack Obama, care a transmis, în urmă cu o săptămână (pe 9 martie), un mesaj încurajator înaintea premierei din SUA a serialului "Cosmos: Odisee în timp şi spaţiu".

Premiera din Statele Unite a fost transmisă pe 10 canale ale Fox Networks Group Channels, între care FOX și National Geographic Channel.

În mesajul video, Președintele Obama invită noua generație să îmbrățișeze spiritul descoperirii, să exploreze noi frontiere și să imagineze posibilități nelimitate pentru viitor.

Mesajul președintelui Barack Obama va putea fi urmărit și de telespectatorii români înaintea începerii primului episod al serialului, Iviți pe Calea Lactee.

Despre "Cosmos: Călătorie în Univers/ Cosmos: A Personal Voyage":

La distanţă de peste trei decenii de la debutul popularului serial de televiziune "Cosmos: Călătorie în Univers/ Cosmos: A Personal Voyage", în care universul era explorat din perspectiva ştiinţifică a astronomului şi astrofizicianului american Carl Sagan, producătorul executiv Seth MacFarlane (cunoscut pentru producţiile "Family Guy" şi "Ted") a decis să lucreze cu echipa iniţială a lui Carl Sagan - scenarista şi producătoarea executivă Ann Druyan şi coscenaristul şi astronomul Steven Soter - pentru a concepe un serial de 13 episoade care să fie o continuare a seriei originale premiate cu Emmy şi Peabody.

În noua formulă, "Cosmos: Odisee în timp şi spaţiu" este prezentat de astrofizicianul Neil deGrasse Tyson. La fel ca primul serial, noul "Cosmos" este o cronică despre modul în care omul a descoperit legile naturii şi a găsit propriile coordonate în spaţiu şi timp. Serialul inventează noi moduri de narare ştiinţifică, inclusiv animaţia, pentru a dezvălui grandoarea universului şi reinventează elemente populare din serialul original, între care Calendarul Cosmic şi Nava Imaginaţiei.

PRODUCȚIE. "Cosmos: Odisee în timp şi spaţiu" este produs de Cosmos Studios, compania din Ithaca, New York, cofondată de Ann Druyan în 2000, şi de Fuzzy Door Productions, compania lui Seth MacFarlane. Ann Druyan şi Steven Soter sunt scenariştii acestui serial. Druyan, MacFarlane, preşedintele Cosmos Studios, Mitchell Cannold şi Brannon Braga (franciza "Star Trek" şi "24") sunt producătorii executivi ai serialului.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

• nu mai pot eu ca obama sustine serialul! de cand au nevoie documentarele facute de destepti de sustinerea unor marionete politice care se gudura la comanda celor care detin averile planetei? :( nu mai are ce sa sustina obama de-o da pe documentare? e plina america de abuzuri si tragedii si "marele om de stat" sustine niste documentare? rau a ajuns! :( maine o sa aflu ca sustine si implantul dentar!

Trimite un comentariu