Skip to main content

14 Aprilie. Rebranding Romtelecom și Cosmote: pregătiri pentru Deutsche Telekom?

 

Deutsche Telekom

Publicitate

REBRANDING. Romtelecom și Cosmote România sunt tot mai aproape să preia numele "Telekom". Board-ul operatorului elen de telecomunicații OTE a convocat pe 30 aprilie o adunare generală a acționarilor pentru aprobarea unui acord de licențiere cu Deutsche Telekom prin care Romtelecom și Cosmote România vor dobândi dreptul de utilizare a brandului "Telekom", scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Acordul va intra în vigoare odată cu semnarea acestuia și va avea o durată de valabilitate nedeterminată, potrivit informațiilor publicate pe site-ul OTE.
Romtelecom și Cosmote România vor putea, prin acest acord, să înregistreze în România o denumire corporatistă care să conțină numele "Telekom" și să o folosească în și în afară țării.
Rebranding Romtelecom și Cosmote: pregătiri pentru brandul Telekom?


TWITTER. Circa 44% din cei 974 de milioane de utilizatori ai platformei de microblogging Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor de pe această reţea, scrie Mediafax, care citează The Wall Street Journal.
Potrivit sursei citate, Twitter nu are probleme în a atrage utilizatori, însă persoanele care au conturi pe această platformă nu postează mesaje (tweet-uri).
Astfel, aproximativ 44% din cei 974 milioane de utilizatori ai Twitter, existenţi în prezent, nu au postat niciodată un tweet, potrivit unei cercetări a Twopcharts, un site care monitorizează activitatea conturilor de pe platforma de microblogging.
44% din utilizatorii Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor


PUBLICITATE. Piața de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în 2013, în creștere cu 17% față de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall-Street.ro.
Industria de online a depășit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.
Publicitatea online a depășit pentru prima oară publicitatea la TV: 42,8 mld. dolari

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • de la nemti astept corectitudine. daca si nemtii se porcesc pe teren romanesc si incep sa fure, insemna ca locul e blestemat si ca nu mai exista sperante pentru romania. majoritatea patronilor veniti din occident in romania s-a porcit in mod grosolan. absolut toti isi fura angajatii si ii muncesc ca pe sclavi in contul unui salariu mizerabil, un salariu pentru care in tara lor n-ar munci nici arabii, turcii, albanezii portoricanii, negrii. :( vezi billa, mega image,carrefour, etc. nemtilor, sper sa ramneti nemti sa nu va dedulciti la furt!

Trimite un comentariu