Skip to main content

18 Aprilie. Cei mai mari investitori în publicitate la Kanal D

 

kanal-d-siglaPUBLICITATE. Principalul consumator de publicitate la Kanal D, în primul trimestru al acestui an, a fost Unilever care, pentru reclamele comandate pe această televiziune, a acumulat un volum de 1.729 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), scrie Forbes.ro. Volumul de publicitate consumat de Unilever pe Kanal D a fost cu 55% mai mic decât cel din primele trei luni ale anului trecut.
Pe cea de-a doua poziție pe lista Kanal D se află Reckitt Benckiser, cu 1.622 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 9,1% față de 2013. Următoarele două poziții sunt ocupate de Studio Moderna (scădere de 60,6%) și Procter&Gamble (-16,6%), cu bugete de 1.286, respectiv 1.281 GRP’30 pe targetul comercial.
Cei mai mari investitori în publicitate la Kanal D


Publicitate

INSOLVENȚĂ. Firma de asigurări Grawe România a introdus miercuri o cerere la Tribunalul București prin care solicită intrarea în insolvență a companiei care deține publicația Dilema Veche, scrie DailyBusiness.ro.
Înființată în 2005 de Mircea Dinescu și Dinu Patriciu, compania Satiricon SRL edita pe lângă Dilema Veche și publicații precum Dilemateca, România literară, Aspirina și Plai cu boi.
În 2012, firma a fost preluată la pachet cu Adevărul Holding și alte societăți deținute de Dinu Patriciu de către Premium News, companie a lui Cristian Burci.
O firmă de asigurări cere insolvența Dilema Veche

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu