Televiziunile de ştiri Antena 3, Realitatea TV, România TV, Digi 24 şi B1 TV, canalele generaliste Antena 1 şi Prima TV, dar şi posturile muzicale Etno TV şi Taraf TV au informat Consiliul Naţional al Audiovizualului că vor difuza emisiuni electorale în campania pentru alegerea membrilor români în Parlamentul European.
Iar Europa FM şi Realitatea FM se numără printre posturile de radio care şi-au exprimat intenţia de a difuza emisiuni electorale.
Televiziunea Română şi Radioul Public vor participa, de asemnea, la această campanie, potrivit misiunii lor publice.
Potrivit unei informări publicate pe site-ul CNA, 70 de televiziuni naţionale şi locale şi-au anunţat intenţia de a participa prin emisiuni specifice la campania electorală pentru Parlamentul European, care se va desfăşura în perioada 25 aprilie - 24 mai.
Alături de posturile enumerate mai devreme, la campanie vor mai participa posturile Naşul TV, Transilvania Live şi Look TV din Cluj-Napoca, The Money Channel şi staţii locale ale Antena 1.
De asemenea, alte 63 de televiziuni prin cablu au anunţat Consiliul că doresc să difuzeze emisiuni electorale în campania pentru alegerile pentru Parlamentul European. Printre acestea se numără şi staţii locale ale televiziunilor de ştiri Digi 24 şi Realitatea TV.
La campania electorală şi-au mai exprimat intenţia de a participa şi 84 de posturi de radio centrale şi locale. Printre acestea se numără Europa FM şi Realitatea FM, atât staţia din Bucureşti, cât şi staţiile locale.
Găsiţi listele complete ale posturilor de radio şi televiziune care şi-au exprimat intenţia de a participa la campania electorală pe site-ul cna.ro.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii