Skip to main content

CAMPANIE. Timișoreana, vizele și moldovenii. „Ne desparte un Prut, dar ne uneşte o bere”

 

Vama Albita

Publicitate

GMP Advertising a realizat pentru Timișoreana o campanie ce salută ridicarea vizelor pentru cetăţenii moldoveni. „Ne desparte un Prut, dar ne uneşte o bere” este mesajul care întâmpină simplificarea procedurilor de tranzit între cele două ţări.

În urma aprobării de către Parlamentul şi Consiliul European a proiectului de liberalizare a vizelor pentru cetățenii din Republica Moldova, cu paşapoarte biometrice, aceștia vor putea călători fără vize în țările Uniunii Europene, în cursul acestui an.

Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising: „Timişoreana, prima bere romanească, este un brand iubit în egală măsură de către românii de pe ambele maluri ale Prutului. Am vrut să marcăm acest moment istoric al eliminării vizelor printr-un billboard contextual amplasat chiar la graniţă. Nu e prima campanie de reactive marketing pe care o implementăm pentru Timișoreana şi îi mulţumim clientului pentru curaj".

Panourile sunt amplasate în zona Vama Albiţa, unde vor rămâne până la finalul lunii aprilie.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizare fac parte: Mihai Gongu (Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Claudiu Petria (Account Manager) și Catrinel Manolescu (Account Director).

Din echipa Timişoreana fac parte: Ioana Sapera (Junior Brand Manager Timișoreana), Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timişoreana), Mihai Bârsan (VP Marketing).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu