Skip to main content

Cristian Leonte, singur cu invitatul la După 20 de ani. Câți români s-au uitat la prima ediție fără Claudiu Pândaru și Cristian Hostiuc

 

Dupa 20 de ani 27 aprilie

Publicitate

Ambasadorul Franței, Philippe Gustin, a fost intervievat, la emisiunea După 20 de ani, doar de Cristian Leonte, prezentatorul emisiunii de pe Pro TV. Duminică a fost prima ediție fără jurnaliștii Cristian Hostiuc și Claudiu Pândaru în platou.

Câți români s-au uitat?

Înainte de cifre, reamintim că, săptămâna trecută, jurnaliștii Claudiu Pândaru (Mediafax Group) și Cristian Hostiuc (Ziarul Financiar) au fost anunțați că nu vor mai fi prezenți în emisiunea După 20 de ani, de pe Pro TV, după cum Paginademedia.ro a scris în exclusivitate, aici.

În comparație cu ultima emisiune în care au fost prezenți cei doi ziariști (cea din 13 aprilie), ediția de duminică a avut audiențe mai scăzute la nivelul întregii țări și la orașe, dar egale pe segmentul comercial.

Audiențele de duminică:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, După 20 de ani de duminică a fost urmărită de aproape 270.000 de români în fiecare minut. Pe național, emisiunea de pe Pro TV a fost pe poziția a patra în audiențe, după Antena 1 (care difuza reluarea Te cunosc de undeva) și Antena 3.

Pe 13 aprilie (ultima ediția în formula Leonte-Pândaru-Hostiuc), cu ambasadorul Marii Britanii invitat, După 20 de ani avea o medie de aproape 400.000 de români pe minut și era pe primul loc în clasament.

URBAN. La nivel urban, emisiunea de pe Pro TV a fost urmărită, duminică, de 190.000 de orășeni pe minut. Pro TV a fost pe locul doi, după Antena 1.

Pe 13 aprilie, media După 20 de ani a fost de 223.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, fiind pe prima poziție.

COMERCIAL. Pe targetul între 18 și 49 de ani, emisiunea După 20 de ani cu Cristian Leonte a fost văzută de 117.000 de telespectatori pe minut (cifră apropae.

Pe segmentul comercial, Pro TV a fost duminică pe primul loc pe intervalul de difuzare.

Audiența posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 354.000 1.9 8
2 TVR 1 312.000 1.7 7
3 Antena 3 309.000 1.7 7
4 Pro TV 266.000 1.4 6
5 Disney 213.000 1.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 231.000 2.3 9.8
2 Pro TV 190.000 1.9 8
3 TVR 1 173.000 1.7 7.4
4 Antena 3 151.000 1.5 6.4
5 Romania TV 111.000 1.1 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 117.000 2.3 11.2
2 Antena 1 114.000 2.2 10.9
3 TVR 1 61.000 1.2 5.8
4 Kanal D 61.000 1.2 5.9
5 Romania TV 42.000 0.8 4

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mm, n-ai auzit de cei doi????!!!! Atunci ce plm te bagi in seama vis a vis de articolul asta...decat sa pari un retardat jurnalistic mai bine nu mai apari si-ti bagi capul la cutie sa nu te mai vedem...
  • Este o emisiune prea curata ca sa faca audienta pe toate targeturile. Dar ce este mult mai comic faptul ca toate televiziunile preiau imaginile Duminica.

Trimite un comentariu