Skip to main content

Digi 24 vrea să difuzeze reclamă. RCS a depus o solicitare în acest sens la CNA

 
Digi 24 vrea să difuzeze reclamă. RCS a depus o solicitare în acest sens la CNA
digi 24 (2)

digi 24 (2)Digi 24 vrea să introducă publicitatea în grila sa de programe. RCS&RDS, compania care operează licența postului de știri, a depus pe 3 februarie o solicitare în acest sens la Consiliul Național al Audiovizualului.

Publicitate

Această solicitare, care echivalează cu o cerere de difuzare a publicității, a fost depusă la CNA cu o zi înainte ca forul să publice lista "must-carry", unde Digi 24 figurează pe poziția 13.

RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe a postului Digi 24, astfel încât să poată difuza publicitate în proporție de 20% din grilă. Societatea a depus această solicitare în privința tuturor posturilor din portofoliul său.

De la lansarea postului, din 1 martie 2012, și până în prezent, postul Digi 24 nu a difuzat publicitate, ci doar spoturi de autopromovare.

RCS vrea publicitate pe toate posturile din portofoliul său

RCS&RDS a solicitat modificarea structurii de programe în sensul introducerii publicității în privința tuturor posturilor din portofoliul său (Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Sport Plus, Digi Film 1, Digi Film 2, Digi Life și posturile regionale din Timișoarea, Iași, Constanța, Oradea, Craiova, Cluj-Napoca și Brașov).

Consiliul Național al Audiovizualului nu a luat încă în discuție această solicitare a grupului RCS&RDS.

Informaţia privind introducerea publicității pe postul Digi 24 a fost făcută publică în timpul discuţiilor din şedinţa de astăzi a CNA, la care au fost prezenţi mai mulţi reprezentanţi ai companiei de telecomunicaţii RCS&RDS.

Cum sună solicitarea RCS&RDS?

RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe autorizate pe care le deține, prin includerea unui procent de 20% publicitate care va consta în promovarea produselor și serviciilor de programe din portofoliul societății.

Societatea deține un număr de 13 servicii de programe de televiziune autorizate, dintre care 6 cu difuzare pe satelit și 7 cu difuzare prin rețele de comunicații electronice.

Dacă Consiliul ar aproba noua structură de programe, astfel încât Digi 24 să poată difuza publicitate în proporție de 20%, noua structură de programe a postului ar arăta astfel:

  • - Programe de informare 50% (- 10% față de structura aprobată în prezent)
  • - Programe educative, culturale, religioase 25% (-5% față de structura aprobată în prezent)
  • - Programe de divertisment și alte tipuri de programe 5% (-5% față de structura aprobată în prezent)
  • - Publicitate 20%

RCS&RDS a solicitat CNA ca televiziunea locală Digi 24 Galaţi - care nu emite încă, aflându-se în procedură de autorizare - să difuzeze 20% din grila sa publicitate, atunci când va fi lansată.

Menționăm că la începutul acestui an, postul Digi 24 s-a declarat liber la retransmisie și a intrat pe lista posturilor "must-carry", publicată de CNA pe 4 februarie.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Era de asteptat acest lucru. sa nu uitam ca rds rcs nu faci niciun lucru nepregătit. Totul este legată de faptul ca digi 24 a intrat pe lista must carry, mai mult este pe pozitia 13 care trebuie difuzată de majoritatea cablistilor şi stim cu totii ca rds rcs în acest moment are fibra optica pana la intrarea in majoritatea localităţilor mici. Probabil vor urma reclame la canalele proprii digi 24, reclame pe care le vor vedea şi abonaţii de la celelalte firme de cablu si in cateva luni rds rcs va intra peste toti acesti operatori mici și pentru asta își pregătește terenul din punct de vedere al imaginii.
  • daca s au terminat banii vor mari abonamentul cam asta stiu sa faca ei.
    sa nu uitam ca exista in spatele digi o companie mama care lunar primeste de la televiziunile locale din tara 600 de euro doar pentru a le retransmite. digi vrea monopol si il va avea. in tara zeci de televiziuni locale si au inchis portile dupa de ce nu au avut de unde achita luna de luna birul greu impus de rds/ rusine. si acum mai vor si publicitate?? in ce tara traim si de ce nimeni nu vede acest lucru? recunosc ca am preferat sa trec la o companie mai mica si sa renunt la rds fiind satul de mizeria lor. sper sa apuc ziua cand rds o sa dispara.
  • asa cum Pagina de media ne-a informat,RCS a facut un credit de 800 milioane euro,pentru plata unor datorii si restructurari,asa ca,aceasta suma o putem inainta ca fiind datoria lor actuala,iar faptul ca baga publicitate e normal,ca doar nu sunt casa de binefacere sau societate non profit!
  • @Sergiu

    Din cauza unor lucrări la partea tehnică a site-ului Paginademedia.ro, este posibil să existe probleme de încărcare a paginii.

    Vom remedia situația cât se poate de repede.

    Ne cerem scuze.
  • S-au terminat banii la Digi?? Auzisem ca nu mai este belsugul de alta data iar acum se confirma. S-au aruncat prea mult si nu le-au iesit socotelile.
  • 20 % publicitate...cam multa mi se pare, cel putin teoretic...adica vreo 12-13 minute pe ora. Apropo, daca Look iese din mustcarry sa inteleg ca Digi 24 va urca o pozitie, de la 1 iulie?
  • Petrisor se incarca site-ul foarte... foarte.. greu. imi i-a peste un minut pentru a se incarca o pagina. Parca ai web hosting pe marte.
    Fa ceva in acest sens. De 3 zile ii aceasta problema

Trimite un comentariu