Skip to main content

EVZ: Cine sunt „creativii” din spatele campaniilor pentru europarlamentare

 

Foto: evz.ro
Foto: evz.ro

Publicitate

Evenimentul zilei a publicat în ediția de astăzi un material despre cei care se ocupă de campania electorală a candidaților din România la Parlamentul European. PSD lucrează cu firma lui Bogdan Teodorescu și Dan Sultănescu, PNL a apelat la Tempo Advertising, PMP colaborează cu firma „La Palat”, în timp ce democrat-liberalii spun că nu au avut bani pentru a contracta o firmă de consultanță, scrie Evenimentul Zilei în ediția de astăzi.

La PSD, de identitatea vizuală a campaniei se ocupă analiștii Bogdan Teodorescu și Dan Sultănescu, prin Fundația Multimedia, susțin surse social- democrate. Teodorescu este aici președinte de onoare, iar Sultănescu ocupă poziția de director executiv.

Potrivit informațiilor din mass-media, cei doi se ocupă de mai mulți ani de imaginea PSD, dar și de cea a lui Victor Ponta. Teodorescu și Sultănescu controlează și Centrul de Studii și Cercetări Infopolitic (CSCI), care efectuează cercetări sociologice.

Pentru campania europarlamentară din acest an, consilierii PSD au apelat la motive populare și la sloganul „Mândri că suntem români”, iar candidații alianței PSD-UNPR-PC sunt eclipsați pe afișe de imagini simbolice pentru România.

Strategii PNL s-au gândit la microbiști

În ceea ce privește PNL, după ce Crin Antonescu a renunțat la serviciile lui Niels Schnecker, liberalii au contractat servicii de consultanță doar pentru partea de afișe, clipuri de campanie și alte materiale vizuale și vor lucra cu firma Tempo Advertising, companie cu care PNL a mai lucrat și în trecut, au declarat surse liberale pentru EVZ.ro.

Sloganul campaniei „Euro-Campioni la fapte” a fost ales pentru că pe 24 mai, cu o zi înainte de europarlamentare, are loc finala Ligii Campionilor la fotbal.

Partidul Mișcarea Populară a ales să lucreze pentru materialele de campanie cu firma lui Ștefan Lungu, fost moderator la televiziunea publică. Aceasta se numește „La Palat”.

După capul lor

Lipsa banilor i-a determinat pe democrat-liberali să acționeze singuri în această campanie, fără ajutorul unei firme de consultanță.

„Nu lucrăm cu nici o firmă. Totul s-a făcut cu cei de la biroul de presă al partidului și cu cei de la TDL”, a declarat șeful campaniei, Gheorghe Flutur.

„Prețurile cerute de firme sunt prea mari, iar cei care aleg sunt tot oamenii din partid”, a arătat și vicepreședintele Sulfina Barbu.

În teritoriu, pedeliștii au mână liberă să adauge elemente pe afișe, cum ar fi pozele liderilor locali care au notorietate și pot aduce voturi. Și Forța Civică (FC) a procedat la fel.

„Avem trei oameni, membri și voluntari, care formează un grup intern de creație și comunicare”, a spus secretarul general al FC, Ștefan Pirpiliu, precizând că pentru pliante s-au inspirat de la Forza Italia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Importanta mea informatie este, ca pe langa astia toti care sunt platiti pentru promovarea pionilor partidelor,cu mii de euro din banii nostri, mai exista si echipe omogene, de mai mica anvergura, care lucreaza cel putin la fel de eficient, pentru candidatii seriosi,independenti. Un exemplu, care, dupa mine, o sa arate publicitatii si p.r.-ului politc autohton ce inseamna profesionalismul, este echipa"Specialist in Comunicare",cea care"ambaleaza motoarele"pentru un candidat independent serios,cel mai serios!

Trimite un comentariu