Skip to main content

IAA România, premiată cu trofeul Honorary Recognition. Câștigătorii Superbrands de anul acesta

 

Superbrands_Romania_1_a_cropOrganizația IAA (International Advertising Association) a primit anul acesta trofeul Superbrands Honorary Recognition pentru „succesul remarcabil în coagularea unei industrii care a transformat creativitatea românească în brand de ţară”, în cadrul Galei Superbrands-România on Stage, care a avut loc aseară în Capitală.

Publicitate

În cadrul fiecărei ediţii a programului, Superbrands România acordă acest trofeu onorific unei personalităţi, unei asociaţii/organizaţii, unui proiect, sau unei iniţiative care demonstrează creativitate remarcabilă, talent şi inovaţie în promovarea culturii de branding printr-o comunicare excepţională, contribuind la progresul pieţei şi al societăţii în general.

Superbrands România a lansat cea de-a şasea Carte Superbrands pentru România şi a decernat trofeele Superbrands, marcându-se astfel finalizarea ediţiei 2013/2014 a Programului Superbrands, dedicat recunoaşterii performanţei excepţionale în branding.

Cele 34 de branduri care au primit statutul de Superbrand în 2013/2014:

Castigatorii Superbrands  
Always
Aqua Carpatica
Ariel
Avon
Bonduelle
Borsec
Cargus
Catena
Carturesti
Dacia
DHL
Fairy
Floriol
Furazolidon Terapia
Gerovital
Gillette
Head & Shoulders
Humana
Jolidon
Lidl
JW Marriott
Medlife
Mobexpert
Nivea
Ocean Fish
Orange
Pampers
Persil
Raiffeisen Bank
Rigips
Rom
Scotch Brite
Sensiblu
Unicredit Tiriac Bank

Invitaţii Galei Superbrands au fost Paula Seling si Ovi, artiştii care vor reprezenta România la Eurovision.

Criteriile de selecție a celor 34 de branduri care au primit titlul de superbrand

  • Brandurilor eligibile pentru statutul Superbrands au fost desemnate în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante.
  • În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 25 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.395 de branduri din 52 de categorii.
  • Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, aplicate în toate programele ce se desfășoară în lume.
  • În urma acestei selecții, 578 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul IPSOS, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.
  • Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • auzi moncher? despre ce se face vorbire mai sus? pe cuvintul meu de familist ca n-am auzit de IAA sa faca ceva in apropierea creativului. coagulare in romania? doamne iarta-ma nu a reusit Dzeu coagularea si reuseste o entitate inexistenta. sau premiile discutabile pe care le-a dat acum vreo luna este toata activitatea aia?
  • Si cat plateste de fapt o companie pentru titlul acesta?
    Ati scris zeci de litere despre metodologia sondajului, dar nu v-ati intrebat o secunda de ce nu apar Coca-Cola, Vodafone, BCR, etc.
    In schimb, apare Ocean Fish.
    Cei care scot aceasta carte, din ce bani o tiparesc?
    Din ce bani au fost platiti Paula Seling si Ovi?
    Party-ul de la Marriott a fost platit cu un Superbrand pentru JW Marriott.
    Cea mai caraghioasa faza este cea cu cei 25 de specialisti!!!
    25 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, au asigurat selecția calitativă a listei de branduri.
    N-am mai auzit asa titulaturi pompoase pentru niste oameni de vanzari de publicitate.

Trimite un comentariu