Skip to main content

S-a stins Wally Olins, unul dintre cei mai puternici oameni din branding

 

wally olinsA murit un geniu al brandingului. Britanicul Wally Olins, unul dintre cei mai cunoscuți specialiști în branding, a încetat din viață la vârsta de 83 de ani, potrivit IQads.

Publicitate

Wally Olins a fost Chairman-ul Saffron Brand Consultants, co-fondator al firmei Wolff Olins, lider în identitatea de corporație, și consultantul în identitate și branding al unor companii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guinness, Renault sau Volkswagen, dar și al unor organizații ca Metropolitan Police (Politia Londrei) și Guvernul Portugaliei. Olins a revoluționat brandingul politic și social prin concepte ca "New Labour" și "Cool Britannia".

De-a lungul vieții, a publicat șapte cărți despre branding care au fost traduse în zeci de limbi străine (inclusiv în română), cea mai recentă fiind "Brand New - The Shape of Brands to Come", aparuta in 2014.

Agenția Brandient, condusă de Aneta Bogdan, a postat pe pagina companiei un mesaj în memoria lui Wally Olins.

„Odată cu Wally Olins, s-a încheiat o eră a brandinguui  - o eră de aur, în care brandurile aveau curaj, viziune, autenticitate și fani loiali. Cu toate acestea, el ne-a lăsat toate învățăturile și o viziune pentru viitor”, spune Aneta Bogdan în postarea de pe site-ul brandient.com.

„Părea mereu să știe ce se va întâmpla în viitor, și era încântat să-și împărtășească viziunea cu toată lumea. Dar, spre deosebire de alți profeți, el nu vorbea în ghicitori, ci în engleză simplă”, mai spune Aneta Bogdan.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu