Skip to main content

16 Mai. Cum s-au descurcat televiziunile mici după un an de la „Ordonanța Voiculescu”. Doi bărbați și jumătate, la final

 
16 Mai. Cum s-au descurcat televiziunile mici după un an de la „Ordonanța Voiculescu”. Doi bărbați și jumătate, la final
televiziune_telecomanda_capital

televiziune_telecomanda_capital

Publicitate

ORDONANȚA VOICULESCU ȘI MICILE TELEVIZIUNI. Din cele 31 de televiziuni mici (de nișă), înscrise în sistemul național de măsurare a audienței, 17 au suferit scăderi ale volumelor de audiență livrate clienților publicitari, în primul trimestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, arată o analiză Forbes România.

Adoptarea de către Guvernul Ponta a Ordonanței de Urgență 25/2013 prin care s-a eliminat participarea agențiilor de media în procesul de cumpărare a publicității la televiziuni a avut efecte negative asupra televiziunilor mici.

Din cauza birocrației excesive, introduse de către Ordonanță, mulți clienții publicitari și-au redus alocarea de bugete către aceste canale, preferând să lucreze cu marile televiziuni sau cu cele de nișă, aparținând celor două mari trusturi, Intact și Pro TV S.A.
Analiză Forbes: Cum s-au descurcat televiziunile mici în piața de publicitate după un an de la „Ordonanța Voiculescu”?


TRANZACȚIE. Conversion Marketing anunta achizitia platformei de email-marketing Conectoo. Cu peste 1 miliard de mesaje trimise, tehnologia Conectoo va permite diversificarea serviciilor oferite de companie, anunță Wall-Street.ro.

Conectoo, serviciu lansat de catre Bogdan Iordache (cofondator How to Web) în 2008, este unul dintre principalii furnizori de solutii de e-mail marketing din Romania. Printre clientii Conectoo se numara companii precum eMag, MRM Worldwide Romania, Ringier și Netbridge Development.
Tranzactie: Conversion Marketing achizitioneaza platforma de email-marketing Conectoo


FINAL DE SERIAL. CBS a anunţat miercuri că serialul „Doi bărbaţi şi jumătate“ se va încheia oficial după lansarea sezonului 12, potrivit Adevărul, care citează Hollywood Reporter.

Ultimul de sezon al sitcomului care îi are în rolurile principale pe John Cryer şi Ashton Kutcher va fi difuzat în această toamnă. Potrivit Warner Bros. Television, costurile producţiei sunt foarte mari pentru studiouri. Ashton Kutcher este cel mai bine plătit actor de seriale, câştigând aproximativ 700.000 dolari pe episod. Sezonul 11 al serialului a avut o medie de 9,1 milioane de telespectatori pe episod. „Doi bărbaţi şi jumătate“ este unul dintre cele cinci seriale ale lui Lorre programate să fie difuzate la sfârşitul lui 2014 şi începutul lui 2015, împreună cu „Tv No 1“, „The Bing Bang Theory“, „Mike and Molly“ şi „Mom“.
„Doi bărbaţi şi jumătate“ se termină după sezonul 12


SCANDALUL INTERCEPTĂRILOR. Kate Middleton a fost de 155 de ori victima a interceptărilor telefonice practicate de tabloidul News of the World, care a ascultat ilegal si telefoanele printilor William si Harry, potrivit dezvaluirilor din procesul-fluviu intentat fostului cotidian detinut de Rupert Murdoch, scrie DailyBusiness.ro.

Fostul corespondent regal al acestui tabloid, Clive Goodman, a recunoscut ca a accesat în mod ilegal mesageriile vocale ale celor trei membri ai familiei regale britanice, in momentul in care a raspuns intrebarilor puse de avocatul lui Andy Coulson, un alt acuzat in acest proces.
Telefonul lui Kate Middleton, interceptat de 155 de ori de tabloidul News of the World


MEDICAMENTE LA TV. Producătorul de medicamente Terapia S.A. a fost cel mai mare client publicitar din piața farma pentru televiziuni, în primele patru luni ale acestui an, anunță Forbes România.
Terapia S.A. a derulat campanii de promovare TV pentru 7 branduri OTC (Over The Counter), în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie a.c.: Artrocalcium, Aspacardin, Aspenter, Faringo Hot Drink, Faringosept, Fiobilin și Paduden.

Campaniile pentru cele 7 branduri au acumulat 13.396 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni. Volumul de audiență realizat de Terapia S.A. este la nivelul anului trecut (creștere de 1,1%), deși atunci au mai fost promovate două branduri în plus (Pacid și Codamin P) .
Campionii publicității TV din piața farma: Terapia S.A.


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai ce sa zic eu despre posturile de Tv din romania sa dispara toate acele posturi Tv care patroni sunt uni din guvernanti un guvernant nu are voie sa aiba nicio alta afacere sau venit pe numele lui sau pe un membru al familiei

Trimite un comentariu