Skip to main content

20 mai. Studiu BRAT: Peste 60 la sută dintre români folosesc internetul zilnic. Cine este campionul publicității farma în piața radio

 
20 mai. Studiu BRAT: Peste 60 la sută dintre români folosesc internetul zilnic. Cine este campionul publicității farma în piața radio
internet

 

Publicitate

Sursa foto: es.123rf.com
Sursa foto: es.123rf.com

INTERNET. Peste 5,9 milioane de români, adică 61,6%, folosesc internetul zilnic, iar tendinţa este de creştere continuă, se arată în cel mai recent Studiu de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), scrie Mediafax.
Cifrele sunt corespunzătoare perioadei de măsurare cuprinse între 1 decembrie 2013 şi 28 februarie 2014. În ceea ce priveşte scopul utilizării zilnice a internetului, datele furnizate de BRAT conturează o scădere a interesului românilor pentru ştiri, precum şi pentru informaţiile de tip auto şi sport, însă semnalează o creştere a interesului pentru zona de jocuri online şi de divertisment. Un factor care a contribuit la această tendinţă este şi faptul că măsurarea a inclus şi perioada sărbătorilor de iarnă.
Studiu BRAT: Peste 60 la sută dintre români folosesc internetul zilnic, iar numărul este în creştere


RECLAME LA RADIO. În primele patru luni ale acestui an, campionul publicității farma în piața radio fost Zdrovit, producător care deține un portfoliu de produse pe baza de vitamine, minerale, extracte din plante și suplimente alimentare, scrie Forbes. Zdrovit a comandat 28.411 de spoturi radio, conform monitorizărilor BRAT, în parteneriat cu Media Forbes România. Campaniile de promovare pentru produsele Zdrovit, în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie a.c., „au inundat” piața de radio.
Numărul de reclame pentru brandurile Zdrovit reprezintă 78% din totalul clipurilor difuzate de piața farma pe radio! De asemenea, bugetul brut al campaniilor Zdrovit (rate-card) a însemnat 80,3% din totalul publicității radio pentru produsele farmaceutice.
Cel de-al doilea jucător farma în topul publicității radio este Fiterman Pharma, cu 4.737 de spoturi în valoare brută de 1,52 milioane euro. Printre brandurile Fiterman se numără Uractiv, Fleximobil, Biocebral și Alinan.
Analiză Forbes: Zdrovit s-a năpustit cu reclame pe piața radio


PRESA FRANCEZĂ. Prestigiosul cotidian francez Le Monde are, începând de ieri, o conducere bicefală, pentru a-şi continua tranziţia către domeniul online, după demisia directoarei sale, contestată de redacţia ziarului din cauza metodelor şi a proiectelor sale de reformă, scrie Mediafax.
Jérôme Fenoglio, fost redactor-şef al site-ului LeMonde.fr, a fost numit în funcţia de director de redacţie şi se va afla în subordinea lui Gilles van Kote, noul director general interimar de la Le Monde.
Aşa cum au dorit jurnaliştii din redacţie, Le Monde a scindat astfel cele două funcţii, până acum reunite şi cumulate de Natalie Nougayrède, care a demisionat miercuri.
Conducere bicefală la Le Monde, pentru a continua reforma cotidianului


TWITTER. Lexicografii care editează Dicţionarele Collins au decis să utilizeze platforma de microblogging Twitter ca instrument de identificare a celor mai în vogă neologisme care circulă în limba engleză, iar internauţii pot să decidă prin voturile lor cuvântul câştigător, notează Mediafax.
În ultimii ani, o serie de cuvinte populare pe reţelele de socializare - precum "selfie" şi "bitcoin" - au reuşit să îşi facă loc în dicţionarele de limba engleză, informează dailymail.co.uk.
În 2014, însă, editorii Dicţionarelor Collins îi invită pe utilizatorii de Twitter să decidă ei înşişi cuvintele moderne pe care doresc să le vadă incluse în acest dicţionar prestigios.
Twitter, un instrument de identificare a neologismelor ce vor fi incluse în Dicţionarele Collins

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • unde scrie in articolul mediafax ca "le monde isi continua tranzitia catre on-line"? asta e o tampenie.
    scrie ca demisionara, coana natalia, a vrut sa transfer 50 de jurnalisti de la print la site, oamenii au considerat acest proiect gresit, au avut loc proteste, etc, etc, si pana la urma ea a plecat.
    presa e presa, site-urile sunt site-uri, le monde e un ziar, logica e logica

Trimite un comentariu