Skip to main content

27 mai. Zgabercea (TVR): Contractul pentru exit poll a fost sub 25.000 de euro. Nu era nevoie de aprobarea CA

 

tvrDISCUȚII LA TVR. Cristian Zgabercea, producător general al TVR, a declarat, luni, pentru Mediafax că valoarea contractului privind serviciile de sondare a opiniei publice pentru alegerile din 25 mai a fost sub 25.000 de euro, nefiind nevoie de aprobarea Consiliului de Administraţie (CA) al SRTv pentru achiziţie.
Radu Carp şi Romina Surugiu, membri ai Consiliului de Administraţie (CA) al SRTv, au acuzat, într-o scrisoare deschisă, conducerea executivă a televiziunii publice că a aprobat, fără o discuţie în CA, achiziţia de servicii de sondare a opiniei publice şi a unui program de cercetare de tip exit poll pentru alegerile europarlamentare din 25 mai.
Zgabercea (TVR): Contractul pentru exit poll a fost sub 25.000 de euro. Nu era nevoie de aprobarea CA


Publicitate

CAMPANIE GLOBALĂ. Lay’s aduce in Romania cea mai mare campanie globala din istoria brand-ului, un parteneriat cu superstarul fotbalului international, Leo Messi, scrie DailyBusiness.ro.
Campania globala include spoturi TV, publicitate outdoor si in media digitala, precum si materiale de comunicare in magazine.
Milioane de pungi Lay’s cu imaginea lui Messi vor fi distribuite in peste 60 de tari, intre care si Romania.
Cea mai mare campanie globala din istoria Lay's, lansata si in Romania (Video)

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • sa spui de asta ca e producator general e ca si cum a-I spune ca Adi Minune e cantaret de opera. baiatu e un biet operator ratat si mana stanga a lui Mazare. Zgaby , baiete atentie la scari cand pleci ca sunt ulte in turnul ala din Dorobanti. poti sa cazi accidental si sa-ti rupi gatu...

Trimite un comentariu