Skip to main content

B1 TV, campion la minute de promovare electorală în campania pentru europarlamentare. Cum au stat celelalte posturi

 

Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro
Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro

Publicitate

Postul B1 TV a difuzat cele mai multe minute de promovare electorală în campania pentru alegerile europarlamentare, care s-au desfășurat în perioada 25 aprilie - 23 mai.

B1 a difuzat 628 de minute de promovare electorală, cele mai multe pentru PNL (188 de minute), potrivit unui raport de monitorizare al CNA analizat de Paginademedia.ro.

Al doilea post de știri după timpul de emisie acordat promovării electorale a candidaților la europarlamentare a fost Antena 3, care a difuzat 205 minute de promovare electorală, dintre care cele mai multe pentru Alianța PSD-UNPR-PC.

Menționăm că prin promovare electorală se înțelege fie un material realizat de un candidat sau partid politic, fie transmisiunea unui miting sau eveniment electoral, fără intervenția editorială a postului.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cât timp de antenă au acordat posturile de știri promovării electorale a candidaților la alegerile europarlamentare, dar și partidele cu cea mai mare prezență.

Antena 3, 205 minute de promovare elecorală, cele mai multe pentru Alianța PSD-UNPR-PC

  • Alianța PSD-UNPR-PC - 192 de minute de promovare electorală
  • Partidul Mișcarea Populară - 2 minute
  • Mircea Diaconu - 11 minute

B1 TV, 628 de minute de promovare electorală, cele mai multe pentru PNL

  • Partidul Mișcarea Populară - 181 de minute
  • Alianța PSD-UNPR-PC - 187 de minute
  • PNȚCD - 17 minute
  • PNL - 188 de minute
  • PDL - 55 de minute

Realitatea TV, 103 minute, dintre care cele mai multe pentru PNL

  • Partidul Mișcarea Populară - 16 minute
  • PNȚCD - 3 minute
  • PNL - 50 de minute
  • PDL - 34 de minute

România TV, 158 de minute de promovare electorală, dintre care cele mai multe pentru Alianța PSD-UNPR-PC

  • Partidul Mișcarea Populară - 2 minute
  • Alianța PSD-UNPR-PC - 154 de minute
  • PNL - 2 minute

Digi 24, 5 minute de promovare electorală, majoritatea pentru PNL

  • Alianța PSD-UNPR-PC - 1 minut
  • PNL - 4 minute

The Money Channel, 56 de minute, dintre care majoritatea pentru PMP

  • Forța Civică - 40 de secunde
  • Partidul Mișcarea Populară - 29 de minute
  • Alianța PSD-UNPR-PC - 26 de secunde
  • PDL - 52 de secunde
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu