Skip to main content

Cât a făcut ultimul episod din Las Fierbinți. Cifrele de la Next Star și Suleyman

 

Las-Fierbinti

Publicitate

Las fierbinți a difuzat, joi seară, ultimul episod din acest sezon, într-o seară în care a concurat cu Suleyman (Kanal D) și Next Star (Antena 1). Pe intervalele lor de difuzare, Next Star (Antena 1), Las Fierbinți (Pro TV) și Suleyman (Kanal D) au avut audiențe mai mici comparativ cu săptămâna trecută.

Cea mai mare scădere a fost înregistrată de Las Fierbinți, care a ajuns aseară la ultimul episod din cel de-al cincilea sezon. Serialul de pe Pro TV a avut ieri cu peste 500.000 de telespectatori mai puțini decât săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele medii ale emisiunilor de joi, pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Serialul de pe Kanal D a avut o audiență pe interval, la fel ca în cazul Las Fierbinți, mai mică față de săptămâna trecută. Suleyman Magnificul s-a aflat pe locul doi în topul audienței la nivel național, pe intervalul de difuzare.

- La nivelul întregii țări, la Suleyman se uitau peste 1,2 milioane de români (în scădere cu 108.000 față de săptămâna trecută). Kanal D s-a clasat pe locul doi după Pro TV. În același timp, Pro TV avea o medie de peste 1,3 milioane (cu peste 400.000 mai puțin decât joia trecută), iar Antena 1, ocupanta locului trei, a înregistrat peste 1,1 milioane.

- La orașe, Suleyman își păstrează poziția a doua (cu 758.000 de telespectatori, în minus cu 74.000 de telespectatori față de săptămana trecută), însă după Antena 1, de această dată. Prima poziție a fost a canalului din Băneasa (7740.000).

- Ca și săptămânile trecute, pe segmentul comercial, sultanul a fost pe locul trei, cu 290.000 de telespectatori, după Pro TV și Antena 1.

Intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30):

Las Fierbinți, de pe Pro TV, a scăzut în această săptămână sub pragul de două milioane de români, pe care îl atinsese joia trecută. Serialul de comedie i-a adus postului Pro TV prima poziție în clasament, pe intervalul său de audiență.

- Pe național, Las Fierbinți a fost văzut de peste 1,5 milioane de români (în scădere cu circa jumătate de milion în comparație cu săptămâna trecută). Pe interval a urmat Kanal D, cu peste 1,2 milioane și Antena 1, cu puțin peste 1 milion de telespectatori din întreaga țară.

- Serialul a avut parte de o scădere de audiență și în privința publicului de la orașe. Ultimul episod din Las Fierbinți a fost urmărit de 861.000 de orășeni, în scădere cu 122.000 de telespectatori, față de săptămâna trecută.

- Pe publicul comercial, serialul a numărat 565.000 de telespectatori pe minut.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Next Star este cea mai lungă emisiune a serii. A avut cifre sub joia trecută. Programul lui Dan Negru a fost după media pe interval pe prima poziție la nivel național și la orașe. În privința publicului comercial, locul întâi a fost ocupat de Pro TV.

- La nivel național, Next Star a avut o medie pe interval de peste 1,4 milioane de români (cu 281.000 mai puțin decât joia trecută). După Antena 1, pe interval au fost Pro TV, cu peste 1,2 milioane și Kanal D (peste 1,1).

- La orașe, media NextStar a fost de 913.000 de telespectatori pe minut. Pe locul doi a fost Pro TV, cu aproape 666.000 de orășeni.

- Ca și săptămâna trecută, pe publicul comercial, Next Star rămâne pe locul doi, după Pro TV.

Intervalul Altă săptămână nebună (21.30-22.00):

Cel de-al doilea serial de joi de pe Pro TV – Altă săptămână nebună – are în continuare cifre sub Las Fierbinți, dar a înregistrat cea mai mică scădere dintre toate cele patru producții analizate (-53.000 de telespectatori). La nivel național și urban, serialul Altă săptămână nebună i-a adus canalului Pro TV locul trei. În privința publicului comercial, serialul și-a menținut prima poziție, câștigată săptămâna trecută.

- Pe național, Altă săptămână nebună a fost văzut de peste 1,3 milioane de români (cu 53.000 de telespectatori mai puțin față de joia trecută). Serialul de pe Pro TV a ocupat locultrei, după Kanal D, care a avut doar 5.000 de telespectatori mai mulți.

- La orașe, serialul a atras 672.000 de telespectatori. A fost pe locul trei, după Antena 1 și Kanal D.

- Pe targetul comercial, Altă săptămână nebună a trecut pe primul loc, cu aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Audiențele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 22 mai

Audiențele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 22 mai

Audiențele posturilor TV joi, 22 mai, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 22 mai

Audiențele posturilor TV joi, 15 mai, după media pe intervalul serialului Altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Alta saptamana 22 mai

Citește și:

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Am si eu o intrebare, atunci cand pe tv apar diferito prezentatori care spun ca o emisiunea a fost pe primul loc in audiente, se refera la comercial,? Deci, de fapt, asta conteaza, comercialul?

Trimite un comentariu