Skip to main content

Finala Ligii Campionilor, aproape un milion de români pe TVR 1

 

UEFA Champions League

Publicitate

Finala UEFA Champions League, dintre Real Madrid și Atletico Madrid a fost urmărită doar pe TVR 1 de aproape un milion de români. Finala s-a văzut și pe Dolce Sport, post la care s-au uitat până în 200.000 de români și care a fost mai jos în clasament.

Meciul câștigat de Real Madrid a fost difuzat și de Digi Sport, post pentru care nu sunt disponibile date de audiență. Pe intervalul meciului, categoria Alții (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate, inclusive Digi) a fost pe prima poziție în clasamentul audiențelor. Nu se poate spune însă câți dintre telespectatori s-au uitat la Digi Sport și câți la alte canale nemăsurate.

CONCURENȚA. Pe intervalul meciului dintre Real Madrid şi Atletico Madrid, Antena 1 a avut două filme de acțiune, Nume de cod: Agentu' de serviciu (20.30 - 22.30) și Cască ochii sau o-ncurci (22.30 - 00.30), iar Pro TV a difuzat tot două pelicule americane, Recompensă cu bucluc (20.30 - 22.45) și Tranzit (22.45 - 00.30).

Cifrele de audiență pe intervalul finalei Real Madrid – Atletico Madrid (21.45-00.20):

Audiența posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr.persoane (rtg%)   Share%  
Altii 1.456.000 (7,9) 19,4
TVR 1 997.000 (5,4) 13,3
Pro TV 883.000 (4,8) 11,8
National TV 512.000 (2,8) 6,8
Antena 1 471.000 (2,5) 6,3
Antena 3 428.000 (2,3) 5,7
Dolce Sport 169.000 (0,9) 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane (rtg%)   Share%  
Altii 985.000 (9,8) 22,8
Pro TV 554.000 (5,5) 12,9
TVR 1 489.000 (4,8) 11,3
Antena 1 285.000 (2,8) 6,6
Antena 3 260.000 (2,6) 6
National TV 179.000 (1,8) 4,2
Dolce Sport 80.000 (0,8) 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, pe segmentul COMERCIAL (18-49 de ani):

COMERCIAL   Nr. persoane (rtg%)   Share%  
Altii 514.000 (10,1) 25,5
Pro TV 364.000 (7,1) 18,1
TVR 1 232.000 (4,6) 11,5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu