Skip to main content

Kanal D, lider pe intervalul Junior Chef. Audiența show-urilor culinare, în scădere

 

Junior ChefAudiențele emisiunilor culinare din această săptămână au scăzut față de săptămâna precedentă. MasterChef a ținut aseară în fața televizoarelor aproape 1,7 milioane de persoane din întreaga țară, cu peste 200.000 de telespectatori mai puțin decât săptămâna trecută.

Publicitate

Luni, Junior Chef a avut o medie de circa 900.000 de români pe minut, cifră în scădere cu peste 400.000 de persoane.

Pe intervalul emisiunii culinare pentru copii de la Antena 1, lider de audiență a fost Kanal D, care a difuzat serialul turcesc Feriha și emisiunea WowBiz.

Televiziunea deținută de trustul Dogan a fost urmărită de 1.279.000 de români, cu 20.000 de persoane mai mult decât Pro TV, ocupantul locului doi.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele edițiilor din această săptămână Junior Chef și MasterChef:

Luni: Emisiunea Junior Chef a fost pe locul trei

În prima zi a săptămânii, Junior Chef a fost pe locul trei la orașe și la nivel național și pe a doua poziție în privința publicului comercial. Show-ul culinar de pe Antena 1 s-a intersectat cu serialul Feriha și emisiunea WowBiz de pe Kanal D și cu filmul Dracula și pocalul blestemat, difuzat de Pro TV.

NAȚIONAL. În întreaga țară, JuniorChef a avut o medie de 889.000 de telespectatori pe minut. Emisiunea a fost pe locul trei, după Pro TV, prima poziție în clasament fiind ocupată de Kanal D.

 

URBAN. La orașe, JuniorChef a avut 487.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a fost tot pe locul trei, însă după Kanal D. În privința publicului din mediul urban, lider a fost Pro TV, postul fiind urmărit de 732.000 de telespectatori.

 

COMERCIAL. Junior Chef a fost pe locul doi pe targetul comercial, cu 227.000 de persoane între 18 și 49 de ani, față de 486.000 la Pro TV.

Audiența posturilor TV luni, 19 mai, pe intervalul emisiunii Junior Chef (20.30-22.40). Click pentru a mări:

Audiente Junior Chef 19 mai

Marți: Master Chef a scăzut sub două milioane de telespectatori

Show-ul culinar de pe Pro TV a scăzut în audiență față de săptămâna trecută, însă și-a păstrat poziția de lider pe toate cele trei targeturi. Emisiunea MasterChef s-a intersectat pe intervalul de difuzare cu serialul Feriha și WowBiz, difuzate de Kanal D, și filmul Capcană pentru păriți, de pe Antena 1.

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, MasterChef a fost văzut de 1.686.000 de români pe minut. În top au urmat, marți, Kanal D, cu 1.099.000 de telespectatori și Antena 1, care a fost urmărită de 767.000 de persoane.

 

URBAN. MasterChef a avut o audiență de aproape 990.000 de orășeni pe minut. Kanal D, locul doi, a înregistrat 609.000, iar Antena 1, aproape 448.000.

 

COMERCIAL. Show-ul culinar de la Pro TV a fost lider în privința publicului comercial, emisiunea fiind urmărită de 618.000 de persoane. Pe locul doi s-a aflat Antena 1 (249.000), urmată de Kanal D (192.000).

Audiența posturilor TV marți, 13 mai, pe intervalul emisiunii Master Chef (20.250-22.30). Click pentru a mări:

Audiente MasterChef 20 mai

Vezi audiențele emisiunilor MasterChef și JuniorChef de săptămâna trecută, aici. 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu