Skip to main content

Promovarea electorală pentru europarlamentare la Antena 3 costă între 1.240 și 8.252 de euro. Care sunt tarifele la Realitatea TV, România TV și Nașul?

 

Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro
Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro

Publicitate

Postul Antena 3 îi taxează pe candidații români la un loc în Parlamentul European cu sume cuprinse între 1.240 și 8.252 de euro, în funcție de modul, timpul și intervalul de expunere pe care îl oferă spre promovarea acestora.

Postul de știri Realitatea TV va percepe tarife cuprinse între 350 de euro, pentru 30 de secunde de spot electoral, și 7.500 de euro pentru 30 de minute de transmisiune în direct de la un miting sau alte activități de campanie.

Canalul  România TV a stabilit tarife unice de 19.000 de lei (aproximativ 4.300 de euro) pentru 15 minute de emisiune de promovare electorală și 1.600 de lei (360 de euro) pentru un spot de 30 de secunde.

Și la Nașul TV promovarea are tarife unice, de 100 de euro pentru un spot electoral de 30 de secunde și 500 de euro pentru 30 de minute de emisiune electorală.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, mai multe detalii priin modul în care televiziunile îi vor taxa pe competitorii electorali.

Antena 3 va difuza 15 emisiuni de dezbatere electorală, printre acestea numărându-se "Previziunile zilei", "Se întâmplă în România", "Esențial", "100 de minute", "La ordinea zilei", "Subiectiv" și "Sinteza zilei".

Tarifele practicate de Antena 3 în campania electorală sunt împărțite mai întâi pe tipul de producție (spot sau prezența în emisiuni de promovare electorală), apoi în funcție de intervalul orar și de săptămâna de campanie.

Astfel, în ultima săptămână postul percepe cele mai mari taxe, de peste 8.000 de euro pentru 10 minute de prezență în emisiune.

Tarifele percepute de Antena 3

Săptămâna 1 (25 aprilie - 2 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.240 - 1.500 de euro, în funcție de intervalul orar de difuzare

Prezența în emisiuni de promovare electorală - 10 minute:

  • 2.480 de euro (în intervalul 11.30 - 12.00)
  • 3.720 de euro (16.30 - 17.00)
  • 6.200 de euro (18.30 - 18.50)

Săptămâna 2 (3 mai - 9 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.364 și 1.650 de euro (în funcție de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezența în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 2.728 și 6.820 de euro

Săptămăna 3 (10 mai - 16 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.500 și 1.815 de euro (în funcție de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezența în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 3.001 și 7.502 de euro

Săptămâna 4 (17 mai - 23 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - 1.650 - 1997 de euro (în funcție de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezența în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 3.301 și 8.252 de euro

(Menționăm că toate prețurile conțin TVA)

Tarifele percepute de Realitatea TV

  • Un spot de 30 de secunde costă 350 de euro pe difuzare
  • Materialele de campanie realizate de candidați cu durata de maxim 3 minute, care vor fi difuzate de trei ori pe zi în programele dedicate de promovare - 1.250 de euro pe minut
  • Emisiuni de promovare electorală în direct, cu prezența unuia sau mai multor candidați ai unui partid , cu moderator și resurse de producție aseigurate de Realitatea TV, dar fără intervenție editorială din partea postului - 2.500 de euro pe oră de program pentru fiecare candidat

 

Transmisiuni în direct de la mitinguri electorale, conferințe de presă, activități de campanie - 7500 de euro pentru 30 de minute de transmisiune

(Prețurile nu includ TVA)

Citește și: 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu