Skip to main content

RAPORT. Profitul operațional al Pro TV de peste patru ori mai mare decât în 2013. Ce venituri a avut compania în primul trimestru

 

CME

Publicitate

Veniturile Pro TV au crescut substanțial în primul trimestru al acestui an, potrivit datelor financiare publicate astăzi. Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV, a înregistrat în țara noastră venituri de 49,6 milioane de dolari în perioada ianuarie - martie 2014, un plus de peste șapte milioane de dolari față de aceeași perioadă a anului 2013.

În România, profitul operațional înainte de depreciere și amortizare a crescut de peste patru ori, de la 959.000 de dolari, la 5,4 milioane de dolari.

De altfel, toată compania, care operează în șase țări, compania a intrat pe un trend ascendent puternic, înregistrând o creștere a veniturilor, în majoritatea țărilor în care este prezentă, de 15,3%, față de trimestrul precedent. Veniturile totale ale CME au depășit 153 de milioane de dolari în perioada ianuarie - martie 2014.

Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a fost, în perioada amintită, de -2,3 milioane de dolari, o evoluție importantă având în vedere că în aceeași perioadă a anului 2013 CME a avut OIBDA de -20,8 milioane de dolari.

 

Michael Del Nin, co-Chief Executive Officer: „Principalele operațiuni au avut rezultate tangibile în primul trimestru al lui 2014, înregistrând inclusiv creșteri în publicitate și venituri de la cabliști.”

Christoph Mainusch, co-Chief Executive Officer: „În ciuda creșterilor investițiilor în programe ale unora dintre competitorii noștri, precum și transmisiunea Jocurilor Olimpice de iarnă pe alte canale, concentrarea noastră pe investiții eficiente și targetate în programe a dus la o creștere a cotei de audiență în patru dintre cele mai mari piețe pe care suntem prezenți. Brandurile noastre și cotele de piață sunt cele mai importante active ale noastre și ne angajăm să ne menținem poziția de lider în fiecare țară”

Veniturile Central European Media Enterprises în primul trimestru al anului 2014

Tara   Venituri ian - mar 2014 (dolari)   Venituri ian - mar 2013 (dolari)  
Romania 49.659.000 42.013.000
Cehia 39.033.000 32.083.000
Bulgaria 19.276.000 16.424.000
Slovacia 18.146.000 16.923.000
Slovenia 14.261.000 14.476.000
Croatia 13.497.000 12.093.000

Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA)

Tara   OIBDA ian - mar 2014   OIBDA ian - mar 2013  
Romania 5.413.000 959.000
Cehia 2.713.000 -6.878.000
Croatia 671.000 -607.000
Slovenia 515.000 1.837.000
Bulgaria -2.746.000 -2.427.000
Slovacia 3.162.000 -3.568.000
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • pentru ca anul trecut veniturile din publicitate au fost mai mici. au inceput sa creasca in acest an, dar oricum sunt inca mici.
  • Regret sa iti spun... dar ii dau dreptate mariei. Nu te ingrijora de romanii care ar putea fi jigniti, pentru ca si ei stiu ca e adevarat. Prostia e infinita la ProTv.
  • Si cum iti explici " cunoscatorule " ..ca anul trecut Pro tv cu aceeasi grila..da cu Sarbu mare sef pe acolo ... nu a reusit sa aiba profit..ba din contra.. Faceau super audienta..ca si in ziua de azi..dar banii ..?? Unde se duceau , scurgeau banii ?? Nu cumva la acolitii lui gen Segall , Ion si alti sifonari de pe acolo
  • daca acceptati si o parere a unuia care stie domeniul. protv merge din inertie si fara niciun om in management cel putin 1 an. evident ca poate functiona si fara oamenii plecati. nimeni nu este de neinlocuit, asta e clar si stim toti. dar, protv, cum am mai spus, pentru ca are un brand foarte puternic, matematic vorbind, merge fara niciun fel de problema, fara schimbari mari (nici nu au avut loc schimbari in grila pana acum) maxim 1 an. aceste rezultate nu sant efectul schimbarilor in management sau ale vreunei schimbari. sa fie clar! sa nu zica cesnavicius sau mainusch sau cine vrea ca e datorita lor. nu! e din inertie, adica datorita lui sarbu in continuare inca vreun an. astia nu au facut nimic special. mai degraba a facut antena 1 si kanal d ca nu mai au audiente asa mari.
  • Maria, te simt aşa, încrâncenată, când probabil înăuntrul tău te simţi ca un înţelept care contemplă senin frământările unor mai mult sau mai puţin "proşti". Să înţeleg că tu eşti o neproastă, nu te uiţi la Pro Tv, şi ai înţeles cumva că eu aş fi o aparţinătoare a ei, a prostiei, cam aşa, nu?
    Incorect, fermecătoare Maria. Mergi mai departe!
  • Cu ce drept iti permiti sa etichetezi lumea ? De ce generalizezi ? Toata inteligenta s-a adunat la telespectatorii celorlalte televiziuni ? Bine ca esti tu aia desteapta !!
  • Deci se poate face treaba fara toti aia dati afara?? Se poate fara Sarbu ? Fara ,,mintile luminate,, care au facut legea 20 de ani ? Adica se poate sa vina un lituanian care nu stie unde e Gara de Nord sa faca asemenea performante?? Iata ca se poate.
  • Sigur că e mai mare anul ăsta faţă de anul trecut, dar ulciorul nu merge de multe ori la apă. Dacă reduci drastic cheltuielile şi intri în conservare, cîtă vreme mai ai resurse (producţii cumpărate sau produse, aşteptînd să fie difuzate) poţi face profit operaţional. Cînd însă se termină stocul, trebuie să reîncepi să investeşti. Pro TV funcţionează "pe stoc", pe moment. Ca ursul care-şi consumă iarna din resursele interne. Dacă iarna nu se reapucă de vînat şi mîncat, s-a dus naibii ursul.

Trimite un comentariu