Skip to main content

Războiul pe “euroștiri” a fost câștigat de Antena 3. Canalul, cel mai urmărit post de știri în seara alegerilor

 

Comisia europeana

Publicitate

AUDIENȚE. Antena 3 a fost cel mai urmărit post de știri aseară, după închiderea urnelor și anunțarea rezultatelor de la exit poll-uri. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele din primul sfert de oră după 21.00, dar și de la dezbaterile care au urmat.

Intervalul 21.00-21.15

URBAN. La nivel urban, în primul sfert de oră după închiderea urnelor, Antena 3 a fost cel mai urmărit post TV, cu 860.000 de telespectaoti pe minut. Următorul canal de știri, România TV, era pe patru, cu aproape 300.000 medie. În top 10 au intrat și B1 și TVR 1.

Realitatea și Digi 24 au fost pe locurile 14-15. Realitatea cu 53.000 de oameni, iar Digi 24 cu 48.000.

NAȚIONAL. Pe întreaga țară, cel mai urmărit post TV în intervalul 21.00-21.15 a fost Kanal D, cu aproape un milion și jumătate de români pe post. Antena 3 a fost pe poziția a treia, cu peste 1,2 milioane. Următorul canal de știri, România TV, era văzut de 545.000 de români.

Dintre posturile de știri, cel mai slab în acest sfert de oră au stat Realitatea TV (107.000) și Digi 24 (canalul RCS a fost pe locul 20, cu 58.000 de telespectatori).

Audiența posturilor TV duminică, 25 mai, pe intervalul 21.00-21.15. Click pentru a mări:

Audiente euro 21

Seara eurodezbaterilor la știri. Intervalul 21.00-00.00 a fost tot al Antenei 3

Prezentarea rezultatelor de la exit-poluri a fost urmată de dezbateri pe toate posturile de știri. Dintre canalele de știri, cel mai vizionar a fost Antena 3.

- La nivel național, Antena 3 a avut în intervalul 21.00-00.00 o medie de peste 1,1 milioane de români pe minut, față de 465.000 la România TV și 331.000 la Realiatatea. Digi 24 a înregistrat până în 70.000 de români pe post.

- La orașe, cele mai vizionate dezbateri au fost pe Antena 3 (aproape 770.000 medie). A urmat România TV (226.000), Realitatea (172.000), B1 (145.000) și Digi 24 (56.000).

Audiența canalelor de știri duminică, 25 mai, pe intervalul 21.00-21.15. Click pentru a mări:

Audiente euro stiri 21-24

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • nici nu mai stiu ce a fost pe kanal d saptamana trecuta de s-a uitat atata lume. Ma impusc de a fost un film indian :)))
  • S-au dat audientele pt 15 min pt ca ala e timpul dedicat prezentarii rezultatelor exit-poll-urilor si atunci interesul telespectatorilor este cel mai mare in acel interval orar.
  • DOBITOCI..... de ce nu ne arata audientele din minut in minut ? nu credeam ca am s-o vad si pe asta ,sa vad audiente pentru 15 minute. ce s-a intamplat in intervalul 21:15 -22:00 ce s-a intamplat? s-a luat curentul ?
  • kanal d pe primul loc pe national iar pe urban pe 3 peste antena 1 care e pe locul 5 de abia ,tare asta nu sunt cu nici unul din cele 2 trusturi media pro sau intact ,dar turcii isi cam fac de cap :))=))

Trimite un comentariu