Skip to main content

Șefii CME, compania-mama a Pro TV discută vânzarea „activelor secundare”. Cum explică ei stagnarea veniturilor din publicitate ale Pro TV

 

CME

Publicitate

Central European Media Enterprises, ce deține în România Pro TV, este "angajată activ într-un proces cu mai multe părți interesate pentru a vinde activele noastre secundare", active existente în special în România și Republica Ceha, a declarat Michael Del Nin, co-CEO al CME, într-o teleconferinta ce a urmat, miercuri, anunțului referitor la rezultatele financiare ale grupului international in primul trimestru, scrie HotNews.ro.

Reprezentanții companiei de media nu precizează care sunt activele secundare din România, dar CME deține la noi, printre altele, afaceri în zona distribuției de film, a cinematografelor, dar și două rețele naționale de radio: Pro Fm și InfoPro (pe care în prezent este redifuzat Pro FM, însă reprezentanții companiei s-au angajat în fața CNA că urmează să lanseze un nou post de radio)

Michael Del Nin a prezentat televiziunile grupului drept active "nu doar esențiale, ci (...) elemente centrale pentru creșterea companiei pe viitor".

Intentiile de vanzare: Michael Del Nin - CME se așteaptă să completeze înstrăinarea companiei cehe de distribuție de film Bontonfilm în trimestrul al doilea. „Suntem angajați activ într-un proces ce implică un numpr de părți interesate pentru a vinde celelalte active secundare ale noastre", active prezente în special în România și în Republica Ceha.

Despre stagnarea veniturilor din publicitate pe piata romaneasca: Christoph Mainusch - Veniturile din vanzarile pe baza de GRP (gross rating point, moneda de schimb in publicitatea TV - n.red.) au ramas la acelasi nivel ca in 2013. Scaderea (la paritate constanta a monedei - n.red.) a rezultat intr-o scadere usoara in zona product placement si in cea a sponsorizarilor. (...) Credem ca la nivelul intregului an piata va creste usor, iar noi nu vom scadea, probabil vom creste cu piata.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Neoficial s-au inchis contractele cu Bussines Personal Company (unde au angajatii contractele de munca) si cu Filmlance Agency (unde sunt drepturile de autor) urmand sa fie reangajati pe PRO TV S.A. o parte din oameni.

Trimite un comentariu