Skip to main content

Topul celor mai valoroase branduri din lume: Apple, detronată de pe prima poziţie de Google

 

google-bloombizGoogle a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate şi cercetare Millward Brown, scrie Mediafax.

Publicitate

Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.

În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua. Brandurile din sectorul tehnologic domină primele poziţii ale topului.

Google şi Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) şi Amazon (64,3 miliarde dolari).

Brandul Facebook valorează 36 de miliarde de dolari şi se află pe locul 21, în urma unei creşteri de aproape 70% faţă de anul anterior.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu