Skip to main content

11 Iunie. BBC va renunţa la 65 de posturi din divizia sa de radio

 
11 Iunie. BBC va renunţa la 65 de posturi din divizia sa de radio
bbc_building_albawaba_87722500

bbc_building_albawaba_87722500

Publicitate

REDUCERI. BBC a anunţat că va renunţa la 65 de posturi din divizia sa de radio, în cadrul unui proces de restructurare care prevede că posturile de radio ale grupului media public britanic trebuie să facă economii de 38 de milioane de lire sterline până în 2016/17, scrie Mediafax.

Anunţul a fost făcut marţi de Helen Boaden, directorul BBC Radio.
BBC Radio trebuie să facă economii de 38 de milioane de lire sterline până în anul financiar 2016/17 şi concedierile obligatorii sunt foarte posibile, a spus Helen Boaden în cadrul unei întâlniri cu angajaţii acestei divizii.
Decizia care vizează BBC Radio face parte dintr-o strategie de reducere a cheltuielilor la nivelul întregii corporaţii BBC, cu 800 de milioane de lire sterline.
BBC va renunţa la 65 de posturi din divizia sa de radio


Piata romaneasca de publicitate online, incluzand doar o parte din banii cheltuiti pe publicitate prin Google si Facebook, s-a ridicat in 2013 la 112,9 milioane de lei (25,5 milioane euro, calculat la cursul mediu anual), in crestere cu 15% fata de anul precedent, potrivit ultimului studiu pe aceasta tema realizat de IAB Romania si PwC Romania, scrie HotNews. Studiul ROADS nu ia in calcul toate cheltuielile prin Google si Facebook - entitati internationale care nu raporteaza aceste cifre pentru piata romaneasca - ci doar datele livrate de unele agentii de media.

Un comunicat PwC Romania o citeaza pe Ioana Anescu, director executiv IAB Romania (organizatie ce reprezinta industria online): `Motivul pentru care piata de publicitate online a inregistrat aceasta evolutie in 2013 este, intr-o oarecare masura, cresterea volumului de tranzactii raportate prin Facebook si Google, datorat intrarii in studiu a jucatorilor din zona agentiilor media. In plus, campaniile sunt de la an la an planificate mai responsabil, mai eficient si mai bine orientat catre indeplinirea obiectivelor vizate".
Studiu. Piata romaneasca de publicitate online in 2013: 25,5 milioane de euro, +15% fata de 2012. Cresterea - produsa "intr-o oarecare masura" de Google si Facebook, evaluati doar partial


SERIAL. Şerban Pavlu este protagonistul celui de-al treilea serial produs de HBO în România, intitulat „Umbre“, anunta Adevrul.

Producţia vine după „În derivă“ şi „Rămâi cu mine“. Serialul este o dramă cu influenţe de comedie neagră şi spune povestea lui Relu, interpretat de Şerban Pavlu, actor cunoscut pentru personajul Văru', din reclama pentru tocmai.ro. Relu este un taximetrist care face bani ca recuperator pentru un mafiot local.
Şerban Pavlu este un taximetrist-recuperator într-un nou serial HBO


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu