Skip to main content

3 Iunie. Liana Mihai, OMD România: Pe piața TV, nimic nu este predictibil cum ar trebui să fie. Toți furnizorii din online vor îmbrățisa automatizarea

 

liana-mihai-omd-romania-HotNews
Foto: HotNews

Publicitate

ANALIZĂ. Supremația televiziunii, din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate, nu este amenințată nici pe departe de digital, singurul segment care atrage venituri în creștere pe piața românească. Dar, în acest moment, "nimic nu este predictibil așa cum ar trebui să fie" în TV, chit că telespectatorii nu simt încă schimbarile prin care trec marile canale, spune Liana Mihai, managing director al agenției de media OMD România, într-un interviu acordat HotNews.ro.

În online, ea este convinsă că toți furnizorii locali vor îmbrățișa noul val de automatizare în vânzarea și cumpărarea de publicitate.

Liana Mihai: „În piața de publicitate, în ansamblul ei, nu se prea simte creșterea economiei. (...) În cea mai optimistă interpretare, piața arată o stagnare a declinului cheltuielilor de publicitate. Dacă asta ne poate bucura, e un semn bun. Dar, în continuare, cred că aceasta este noua normalitate. Nu mai suntem într-o criză, aceasta este noua normalitate. Ne dorim o creștere, dar trebuie să fim realiști. (...) Poate, în anii următori, vom experimenta niște creșteri, dar vor fi moderate și vor fi de până în două cifre procentuale”.

Pe piața TV, nimic nu este predictibil cum ar trebui să fie / Toți furnizorii din online vor îmbrățisa automatizarea


CONT. Agenția de relații publice TotalPR oferă, începând cu luna mai a acestui an, servicii complete de consultanță în comunicare și media relations pentru Zonga, cel mai mare serviciu online de muzica din România, lansat în 2012 de echipa Trilulilu, scrie DailyBusiness.ro.

Astfel, TotalPR continuă procesul de consolidare al portofoliului de clienți din e-business, Zonga alăturându-se altor jucători din online-ul românesc, precum Foodpanda, FlorideLux sau Okian.

Contractul dintre TotalPR si Zonga este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună. Agenția va asigura clientului consultanță permanentă în relații publice și servicii complete de media relations.

TotalPR va comunica pentru serviciul online de muzica Zonga


TRANSFORMARE. Coca-Cola, în colaborare cu unul dintre cei mai renumiți artiști de artă stradală, Speto, si Studioul de design, Leeds, a creat o nouă înfățișare pentru Cupa Mondiala FIFA, campanie susținută de același brand, scrie Wall-Street.ro.

James Sommerville, designerul Coca-Cola, a dezvaluit ca ideea acestui logo i-a venit dupa mai multe incercari esuate de a crea proiectul.

Campionatul Mondial de Fotbal: cum arata noua identitate vizuala a Coca Cola


PROIECT. Ungaria este pregătită să introducă o taxă pe mesajele publicitare, a declarat ministrul ungar al Economiei, Mihaly Varga, scrie capital.ro.

Într-un interviu acordat postului public de radio, Mihaly Varga a declarat că este 'foarte probabil' ca parlamentarii să aprobe o nouă taxă pe mesajele publicitare.

Potrivit unui proiect de lege care a circulat anul trecut, companiile urmau să plătească o taxă de 1% pentru veniturile din publicitate cuprinse între 1 şi 5 miliarde de forinţi (3,3-16 milioane de euro), o taxă de 10% pentru veniturile din publicitate între 5 şi 10 miliarde de forinţi şi o taxă de 20% pentru venituri mai mari de 10 miliarde de forinţi.

Taxă specială pe mesajele publicitare, în Ungaria. Principalele televiziuni ameninţă că se retrag din ţară


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu