Skip to main content

Discovery Channel are o nouă identitate vizuală cu ocazia lansării grilei de vară

 
Discovery logo
Discovery logo

Discovery logoDiscovery Channel anunţă împrospătarea identităţii vizuale cu ocazia lansării grilei de vară, îmbogăţind astfel experienţa telespectatorilor printr-un stil de prezentare mai dinamic.

Publicitate

Noua identitate vizuală răspunde notorietăţii crescute de care canalul se bucură, precum şi viziunii moderne pe care Discovery o transmite telespectatorilor săi.

Noul look a fost creat şi dezvoltat intern de către o echipă condusă de Stephen Royle, director de creaţie al Discovery Networks.

Elementul central al identităţii vizuale este un nou logo, în care binecunoscutul simbol Discovery al globului pământesc se întrepătrunde cu litera “D”.

Noul logo este disponibil în şase variante: Hero, Water, Fire, Man-Made, Gold şi Ice. Pe lângă acestea, vor exista şi alte logo-uri personalizate, special concepute pentru a susţine evenimente TV speciale precum „Shark Week” care se difuzează în fiecare vară la Discovery Channel.

NOUA GRILĂ DE VARĂ. Printre programele Discovery Channel din această vară se numără şi premiere precum:

Super zgârie-nori – Din 14 iunie, în fiecare sâmbătă, de la 16.00

Pe măsură ce spaţiile urbane devin tot mai înghesuite, construim mai rapid şi mai înalt astfel născându-se o nouă generaţie de zgârie-nori. Aceste superstructuri sfidează limitele tehnologiei şi ale proiectării, devenind tot mai ecologice, mai robuste, mai inteligente şi mai luxoase faţă de predecesoarele lor. Seria urmăreşte lucrările de construcţie a patru proiecte extraordinare şi ne demonstrează impactul social al acestor structuri care ar putea revoluţiona modul în care trăim, muncim şi ne protejăm împotriva unor eventuale pericole. Programul dezvăluie aceste minuni create de mâna omului, abordând fiecare proiect din punct de vedere tehnologic.

Comoara din curtea casei – Din 1 iulie, în fiecare marţi, de la 22.00

În această nouă serie îl urmărim pe Ric Savage, fost luptător profesionist de wrestling, devenit vânător de relicve din epoca modernă. Împreună cu echipa sa, el străbate America sperând să dea lovitura şi să scoată la lumină tot felul de comori ascunse prin curţile caselor unor oameni obişnuiţi. Singurul obstacol care îi stă în cale sunt proprietarii respectivelor curţi, pe care Ric trebuie să-i convingă să-l lase să se apuce de săpat, folosind detectoare de metal performante şi utilaje industriale de excavaţie.

Pierdute şi vândute – Din 3 iulie, în fiecare joi, de la 20.00

Un program care combină vânătoarea de comori cu licitaţiile, urmărind ce valori se pot găsi printre obiectele pierdute şi nerevendicate de proprietarii iniţiali. Seria urmăreşte un grup de comercianţi, buni cunoscători şi negociatori, care participă săptămânal la licitaţiile unde se vând obiecte pierdute şi nerevendicate, pe care îşi propun apoi să le vândă ca să obţină un profit.

Aurul viu al Australiei – Din 14 iulie, în fiecare luni, de la 20.00

În largul coastelor Australiei de Sud trăieşte o populaţie de rechini mai densă pe kilometru pătrat decât oriunde altundeva pe glob. Riscul de a muri atacat de un rechin este extrem de real în zonă – şi mulţi scufundători au ajuns să afle pe pielea lor cât de dureros este să pierzi astfel un om drag. Cei care plonjează aici în căutarea melcilor-de-mare înfruntă moartea de fiecare dată când sar în apă. Dar asta nu îi împiedică pe aceşti curajoşi, bărbaţi şi femei, să continue în fiecare sezon o luptă atât de dificilă. Ei se avântă în adâncuri în căutarea preţioşilor melci-de-mare, o delicatesă poreclită pe drept cuvânt „aurul viu”.

Maşini mortale – Din 19 iulie, în fiecare sâmbătă, de la 18.00

Yusuf şi Antonio sunt căutători profesionişti de automobile, dar – departe de a fi nişte simpli comercianţi de maşini – meseria lor îi obligă să-şi rişte viaţa în fiecare zi. Cei doi pleacă din SUA spre tot felul de ţări unde unii sunt mai presus de lege şi niciun alt comerciant auto nu s-ar încumeta să pătrundă. Băieţii dau însă dovadă de mult curaj în căutarea unor „diamante neşlefuite” pe care apoi le scoat la vânzare, câştigând adevărate averi.

Supremaţia maşinilor – Din 20 iulie, în fiecare duminică, de la 15:00

Această serie de referinţă combină imagini de acţiune cu grafică pe computer pentru a dezvălui poveştile uluitoare ale unor invenţii care pun în mişcare câteva dintre cele mai extreme maşinării şi utilaje din lume. Aflăm istoriile extraordinare ale acestor invenţii, datorită cărora echipamentele respective au devenit cele mai performante din clasa lor.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Borda Borda
    Si sigla a ramas la fel din cate vad. In alte tari a fost schimbata si aia
  • gigi gigi
    Odata ce au scazut si veniturile din publicitate e normal sa scada si calitatea programelor.
  • Zebra Zebra
    In toata Europa, programele locale Discovery sunt emise in format Widescreen (16.9) in timp ce la noi au ramas la fel de la inceput. In toate tarile civilizate gasesti varianta locala Discovery emisa in format HD, in timp ce la noi, nu. Mai are rost sa vorbesc despre calitatea programelor ? Calitatea educativa a scazut vizibil in ultimii ani, iar emisiuni precum cele cu licitatiile nu cred ca ajuta in nici un fel. Iubesc Discovery si ma simt inca atasat de brand, dar cred ca in ultimii ani calitatea programelor a scazut foarte mult.

Trimite un comentariu

sus