Skip to main content

VIDEO. Ghiță Ciobanul a ajuns la Cannes. Campania Vodafone, nominalizată la festivalul de publicitate

 

ghita ciobanul

Publicitate

UPDATE. Astăzi McCann a primit nominalizări și la categoriile Media, Mobile și PR tot cu campaniile Ghiță Ciobanul, Bucharest not Budapest și Coca-Cola Radar for goood.

În plus, și Publicis București a primit două nominalizări la categoria Outdoor, cu o campanie pentru o soluție împotriva căderii părului la câini și pisici.

McCann Erickson este agenție românească cu primele nominalizări la Cannes Lions 2014, după ce au fost anunțate shortlisturile la primele trei categorii, Direct, Promo&Activation și Innovations.

McCann are până acum 14 nominalizări cu patru dintre campaniile sale. Agenția este deja o obișnuită a festivalului Cannes Lions, unde a câștigat mai multe premii în anii trecuți.

Campaniile care au adus nominalizările sunt Bucharest not Budapest pentru ciocolata Rom, Cif curăță România, Ghiță Ciobanul și Coca-Cola Radar for good.

În plus, zilele trecute s-a desfășurat Cannes Lions Health, o secțiune specială a festivalului, dedicată campaniilor axate pe sănătate. România a avut și acolo o nominalizare, prin agenția Ogilvy&Mather România, cu campania Bursa de Fericire, o campanie de stângere de fonduri lansată de fundația Dăruiește viață.

Categoria Direct: 

  • McCann Erickson - Bucharest not Budapest pentru batonul Rom.(două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - Cif curăță România
  • McCann Erickson - Radar for Good - Coca-Cola

Categoria Promo&Activation: 

  • McCann Erickson - „Bucharest not Budapest” - Rom (două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - „Cif curăță România” (două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - „Ghita, the social shepherd” - Vodafone

Ghiță Ciobanul:

Cif curăță România

Bucharest not Budapest: 

Coca-Cola Radar for good: 

Nutrivet (Publicis România)

cat_30
Foto: Ads of the world

Un număr de 21 de agenții românești au înscris în acest an 151 de lucrări la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, potrivit AdHugger.

Agențiile care au înscris la Cannes Lions:

  • 2Active PR (1),
  • BizMart Oradea (1),
  • BPN Romania (1),
  • McCann Erickson Romania (54),
  • CohnandJansen  JWT (2),
  • Geometry Global (24),
  • GMP Advertising (5),
  • Graffiti BBDO (5),
  • Kaleidoscope Proximity (4),
  • Leo Burnett & Target (4),
  • Media Concept Store (3),
  • Next Advertising (1),
  • Ogilvy Romania & Ogilvy &Mather Romania (5),
  • Optimum Media Direction (1),
  • Publicis Romania (20),
  • SeniorHyper (2),
  • Starcom MediaVest (2),
  • The Secret Service (11),
  • Three Bucharest (1) .
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu