Skip to main content

VIDEO. Ghiţă Ciobanul a ajuns la Cannes. Campania Vodafone, nominalizată la festivalul de publicitate

 
VIDEO. Ghiţă Ciobanul a ajuns la Cannes. Campania Vodafone, nominalizată la festivalul de publicitate

ghita ciobanul

Publicitate

UPDATE. Astăzi McCann a primit nominalizări şi la categoriile Media, Mobile şi PR tot cu campaniile Ghiţă Ciobanul, Bucharest not Budapest şi Coca-Cola Radar for goood.

În plus, şi Publicis Bucureşti a primit două nominalizări la categoria Outdoor, cu o campanie pentru o soluţie împotriva căderii părului la câini şi pisici.

McCann Erickson este agenţie românească cu primele nominalizări la Cannes Lions 2014, după ce au fost anunţate shortlisturile la primele trei categorii, Direct, Promo&Activation şi Innovations.

McCann are până acum 14 nominalizări cu patru dintre campaniile sale. Agenţia este deja o obişnuită a festivalului Cannes Lions, unde a câştigat mai multe premii în anii trecuţi.

Campaniile care au adus nominalizările sunt Bucharest not Budapest pentru ciocolata Rom, Cif curăţă România, Ghiţă Ciobanul şi Coca-Cola Radar for good.

În plus, zilele trecute s-a desfăşurat Cannes Lions Health, o secţiune specială a festivalului, dedicată campaniilor axate pe sănătate. România a avut şi acolo o nominalizare, prin agenţia Ogilvy&Mather România, cu campania Bursa de Fericire, o campanie de stângere de fonduri lansată de fundaţia Dăruieşte viaţă.

Categoria Direct: 

  • McCann Erickson - Bucharest not Budapest pentru batonul Rom.(două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - Cif curăţă România
  • McCann Erickson - Radar for Good - Coca-Cola

Categoria Promo&Activation: 

  • McCann Erickson - „Bucharest not Budapest” - Rom (două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - „Cif curăţă România” (două nominalizări în cadrul categoriei)
  • McCann Erickson - „Ghita, the social shepherd” - Vodafone

Ghiţă Ciobanul:

Cif curăţă România

Bucharest not Budapest: 

Coca-Cola Radar for good: 

Nutrivet (Publicis România)

cat_30
Foto: Ads of the world

Un număr de 21 de agenţii româneşti au înscris în acest an 151 de lucrări la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, potrivit AdHugger.

Agenţiile care au înscris la Cannes Lions:

  • 2Active PR (1),
  • BizMart Oradea (1),
  • BPN Romania (1),
  • McCann Erickson Romania (54),
  • CohnandJansen  JWT (2),
  • Geometry Global (24),
  • GMP Advertising (5),
  • Graffiti BBDO (5),
  • Kaleidoscope Proximity (4),
  • Leo Burnett & Target (4),
  • Media Concept Store (3),
  • Next Advertising (1),
  • Ogilvy Romania & Ogilvy &Mather Romania (5),
  • Optimum Media Direction (1),
  • Publicis Romania (20),
  • SeniorHyper (2),
  • Starcom MediaVest (2),
  • The Secret Service (11),
  • Three Bucharest (1) .
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus